Lifestylowe okulary 3D w Polsce

Lifestylowe okulary EX3D, które trafiły na nasz rynek za pośrednictwem Hama Polska, umożliwiają oglądanie kinowych seansów w modnych oprawkach o hollywoodzko brzmiących nazwach, jak: Angelina, Maverick, Bowie i inne.

W ten sposób widzowie, którzy bardziej niż inni cenią sobie styl ubioru i dodatków, będą mogli użyć własnych akcesoriów, zamiast standardowych trójwymiarowych „oprawek”, jakie są wręczane w salach kinowych.

Każda para EX3D wygląda, jak markowe okulary znane z najlepszych salonów optycznych. W ofercie producenta znajduje się kilkanaście modeli w czterech seriach – Casual, Fashion, Kids i Premium – przeznaczonych dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Mogą być wykorzystywane do oglądania filmów w technologii RealD, w kinach lub na telewizorach, a także trójwymiarowych gier komputerowych.

Wszystkie modele okularów EX3D są pasywne, a więc takie, jak te wykorzystywane w salach kinowych. Taka technika sprawia, że okulary są lekkie i nie muszą korzystać z baterii. Tego typu stereoskopowy obraz jest także mniej męczący dla użytkownika, niż ma to miejsce w przypadku aktywnych okularów 3D, których słabą stroną jest tzw. efekt migotania. Ceną za te korzyści jest mniejsza rozdzielczość (1920 x 540 pikseli) niż w przypadku techniki aktywnej (1920 x 1080). Jednak osobom, które nie są wyczulone na najlepszą możliwą rozdzielczość, niższe parametry zupełnie nie przeszkadzają. Świadczy o tym duża popularność kinowych filmów 3D.

Wszystkie modele zostały wyposażone w odporne na zadrapania soczewki, które pochłaniają promieniowanie UV. Zostały zaprezentowane między innymi na ostatnich targach CES 2012

Produkty EX3D objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta. Sugerowana przez Hama Polska cena okularów wynosi 129 zł.

0
Źródło: Hama
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.