Oto, czym Samsung chce nas zaskoczyć w 2012 roku

Samsung zaprezentował najnowsze portfolio produktów podczas odbywającego się dzisiaj w Pradze europejskiego Samsung Forum 2012.
Samsung stawia na komunikację między urządzeniami

Samsung stawia na komunikację między urządzeniami

Nowa strategia firmy, oparta na filozofii „poszerzania granic”, zakłada zwiększenie udziałów na rynku europejskim przy jednoczesnym rozwijaniu łączności pomiędzy urządzeniami – od telewizji, telefonów i tabletów poprzez notebooki i kamery, aż do urządzeń gospodarstwa domowego.

W roku 2011 Samsung Electronics osiągnął rekordową sprzedaż – ogólny dochód firmy wyniósł 143 biliony USD. Ponadto, firma odnotowała największe udziały w rynku w 10 kategoriach produktowych, a także – po raz pierwszy – zajęła pierwsze miejsce wśród najchętniej wybieranych marek elektronicznych w Europie w najważniejszych sektorach rynku.

Podczas praskiego forum Samsung poinformował również o akcji „Nadzieja dla młodych w Europie”. Wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, firma zadba o lepszą przyszłość dla młodych ludzi z Czech i Słowacji, posiadających potencjał i wiedzę w dziedzinie nowych technologii. W ramach akcji przewidziany jest rozwój programów z zakresu e-learningu, sponsoring i dostarczenie produktów elektronicznych dla młodzieży, a także bezpośrednią pomoc wolontariuszy firmy Samsung.

W trakcie Samsung Forum 2012 w Pradze zaprezentowano też nowe produkty na rok 2012, skupione wokół trzech filarów: Smart Interaction, Smart Content i Smart Evolution.

Cienki i duże telewizory, nie tylko LCD

Seria ES8000 LED TV łączy w sobie ultracienką obudowę z nową, metaliczną podstawką w kształcie litery U oraz ekranem o wielkości aż do 75 cali. Telewizory z rodziny ES8000 wyposażono w dwurdzeniowe procesory, które pozwalają na wielozadaniowość – teraz będzie można przeglądać strony internetowe, jednocześnie pobierając aplikacje ze sklepu z aplikacjami Samsung Apps. Po raz pierwszy w Europie zaprezentowano też telewizor Samsung Super OLED z 55-calowym ekranem.

Aparaty z łącznością
Inteligentne AGD

Na rok 2012 Samsung zaplanował rozwój inteligentnych rozwiązań wyposażenia domowego dla rynku europejskiego. Osiągnięcie tego celu będzie możliwe dzięki dalszemu inwestowaniu w badania oraz wprowadzeniu do oferty nowych produktów opartych na trzech filarach: Smart Eco, Smart Space i Smart Future.

Jednym z kluczowych założeń firmy jest rozwój przyjaznych środowisku technologii i rozwiązań wyposażenia domowego. Najlepszym przykładem jest autorska technologia Samsung Eco Bubble, która umożliwia efektywne pranie odzieży w niskich temperaturach, co pozwala miedzy innymi na duże oszczędności w poborze energii.

Ultracienkie notebooki

Samsung zaprezentował również notebook drugiej generacji z Serii 9. Jest on o 21% cieńszy i o 28% lżejszy od swojego poprzednika i staje się tym samym najcieńszym notebookiem dostępnym na rynku. Dzięki wykorzystaniu procesora Core i7 oraz pamięci SSD Samsung, notebook z Serii 9 uruchamia się w zaledwie 9,8 sekundy, a z hibernacji wybudza się po 1,4 sekundy. Jednolita, aluminiowa obudowa połączona została z piaskowaną powierzchnią zapobiegającą zbieraniu śladów palców. Ekran SuperBright Plus, w który wyposażono notebooka, zapewnia doskonałą jasność obrazu o wysokości 400 nit.

Galaxy Tab drugiej generacji

Samsung Galaxy Tab 2 stanie się pierwszym członkiem rodziny Galaxy Tab, który oparty będzie na systemie operacyjnym Android 4.0. Został on wyposażony w dwurdzeniowy procesor 1GHz. Produkt dostępny będzie w wersjach z modułem Wi-Fi oraz Wi-Fi i 3G. W marcu 2012 roku trafi do sprzedaży w Wielkiej Brytanii, a nieco później na rynek globalny.

0
Źródło: Samsung
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.