Projekt Primetime – nowy sposób publikacji treści wideo od Adobe

Na konferencji IAB Annual Leadership Summit i targach Mobile World Congress firma Adobe przedstawiła pierwsze w branży w pełni zintegrowane rozwiązanie do tworzenia i dostarczania cyfrowych materiałów wideo o roboczej nazwie Project Primetime. Umożliwi ono umieszczanie reklam w filmach wideo przeznaczonych dla urządzeń mobilnych, udostępnianych przez Internet w sposób równie płynny, jak w telewizji. Ten nowy produkt może zapewnić jakość i spójność treści wideo oraz treści reklamowych na wszystkich najważniejszych platformach, takich jak Apple iOS, Google Android czy systemy operacyjne komputerów PC. Elementy Primetime będą dostępne na rynku jeszcze w 2012 r.
Projekt Primetime -reklamy w mobilnych filmikach mają szybko zarabiać
Projekt Primetime -reklamy w mobilnych filmikach mają szybko zarabiać
Projekt Primetime -reklamy w mobilnych filmikach mają szybko zarabiać

Projekt Primetime -reklamy w mobilnych filmikach mają szybko zarabiać

Primetime umożliwia stworzenie jednego, kompleksowego środowiska pracy, które łączy technologie transmisji strumieniowej Adobe, zabezpieczenia treści oraz narzędzia do analizy i optymalizacji z przejętą niedawno przez Adobe platformą reklam wideo Auditude. Dzięki tej integracji dostawcy treści wideo mogą zapewnić swoim klientom najwyższą jakość odbioru. Reklamy są umieszczane w sposób płynny i dynamiczny w materiałach każdego typu – odtwarzanych liniowo, na żywo lub na żądanie, we wszystkich urządzeniach mobilnych. Ponieważ integralnym elementem rozwiązania Primetime jest pakiet Adobe Digital Marketing Suite, firmy medialne mogą łączyć dane dotyczące konsumpcji i przychodów w celu personalizacji treści i reklam.

Rozwiązanie Primetime będzie dostępne w 2012 r. z obsługą systemów operacyjnych Windows, Mac OS, Apple iOS, Google Android, Samsung SmartTVs i innych platform. Poszczególne produkty i technologie wchodzące w jego skład będą nadal dostępne odrębnie.

Wiosną 2012 r. pojawi się Adobe Access z obsługą systemu operacyjnego iOS. Więcej informacji na ten temat oraz demonstracyjny film wideo można znaleźć na blogu Digital Media.