Xperia S hit Las Vegas

Targi CES gromadzą kilka tysięcy wystawców z całego świata. Prezentowane są na nich nowoczesne urządzenia dedykowane na rynek konsumencki, wszelkie nowości dotyczące rozwiązań komunikacyjnych i technologicznych. CES traktowany jest jako wyznacznik trendów w całej branży elektroniki

Portal Komputer Świat podał, że wprowadzenie Xperii S pod marką Sony na rynek to: „symboliczny koniec i jednocześnie nowy początek. Xperia S, to nie tylko technologiczny krok do przodu. To także pierwszy smartfon z logo Sony, już po rozstaniu z Ericssonem. Mocne uderzenie ze strony Japończyków”.

Dziennikarze Wirtualnej Polski nazwali Xperię S „pięknym pierwszym smarfonem Sony”, a do jego najważniejszych cech zaliczyli:

• 4.3 calowy ekran Reality z Mobile BRAVIA Engine oraz rozdzielczość HD (1280 x 720); zarówno z przodu (720p) jak i z tyłu (1080p) kamery nagrywające w HD

• procesor 1.5GH o podwójnym rdzeniu

• tylną kamerę 12MP z Sony Exmor R

• NFC (komunikacja bezprzewodowa krótkiego zasięgu)

• udostępnianie plików w jakości HD przez DLNA, HDMI oraz użycie technologii BRAVIA Sync do sterowania Xperia S za pomocą pilota telewizyjnego

Na ciekawe dodatki, które będą dostępne wraz z Xperią S zwrócili uwagę dziennikarze portalu Gazeta, którzy byli obecni na targach w Las Vegas. To właśnie ich zaciekawiły: SmartTags – małe zawieszki, które, dzięki technologii NFC, automatycznie przestawiają telefon w konkretny tryb (np. nocny) po zbliżeniu go do nich; bezprzewodowe słuchawki wyposażone w mały wyświetlacz, który pozwoli na odczytanie wiadomości bądź szybkie oddzwonienie do kogoś bez wyjmowania smartfona z kieszeni lub SmartWatch – zegarek na rękę połączony z telefonem, który nie tylko pokazuje godzinę i np. przebiegniętą trasę, ale także właśnie otrzymane wiadomości czy połączenia:

Zaprezentowana po raz pierwszy na CES Xperia S stała się przebojem. Zachwyciły jej zaawansowane technologie i nowoczesne rozwiązania. Smartfon jest do 18 marca 2012 w promocyjnej cenie 1999 zł brutto. Można go kupić w sieci salonów Sony oraz firmie Net Sport www.sonymobile-sklep.pl. Wszyscy uczestnicy programu Miles & More, którzy zdecydują się na zakup w przedsprzedaży, otrzymają w prezencie 2 000 mil.

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.