Film promujący Sony jako producenta smartfonów

Przy tworzeniu reklamy telewizyjnej reżyser Wes Anderson sięgnął do inspiracji, jaką jest dziecięca wyobraźnia. Scenariusz oparty został na dosłownym przekazaniu myśli ośmioletniego chłopca.

Rozpoczyna się światowa kampania reklamowa, która podkreśla wejście marki Sony na rynek smartfonów. Zwraca też uwagę na unikalne możliwości multimedialnej rozrywki opracowane przez Sony, które nabrały życia dzięki smartfonom Xperia.

Kampania „Made of Imagination” zostanie zainaugurowana 60-sekundową reklamą wyreżyserowaną przez 2-krotnie nominowanego do Oscar Academy Awards Wesa Andersona. Jest to pierwsza faza kampanii „Made of Imagination”, która docelowo obejmie telewizję, prasę, media cyfrowe, sprzedaż internetową i detaliczną i będzie emitowana przez cały rok 2012.

Steve Walker, Dyrektor Generalny ds. Marketingu w Sony Mobile Communications powiedział: „Smartfony Xperia stanowią kamień milowy, jeżeli chodzi o możliwości rozrywki stworzone przez Sony. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która prawdziwie oddałaby charakter Sony i byłaby kampanią unikalną, pozostającą w pamięci, poruszającą ciekawość i wyobraźnię odbiorców. Kampania „Made of Imagination” pokazuje, że smartfony Xperia nie składają się tylko z mikroprocesorów i chipów pamięci – są one opracowane tak, aby pozwolić klientom na korzystanie z ich własnej kreatywności i wyobraźni, aby otrzymali takie możliwości, jakie ich interesują i ekscytują.”

Przy tworzeniu reklamy telewizyjnej reżyser Wes Anderson sięgnął do inspiracji, jaką jest dziecięca wyobraźnia. Scenariusz oparty został na dosłownym przekazaniu myśli ośmioletniego chłopca. Reżyserowi towarzyszył zespół animatorów, scenografów i twórców lalek. Zastosowano w niej, miedzy innymi, techniki animacji o nazwie „stop motion”, rozsławione przez filmowe przeboje takie jak „Koralina” i „Fantastyczny pan lis”. Muzykę do tej reklamy stworzył Jonsi z islandzkiej grupy Sigur Ros.

Kampania prasowa przekazuje możliwości multimedialnej rozrywki stworzonej przez Sony, dzięki którym użytkownicy mogą: Grać, Oglądać, Słuchać i Tworzyć. Każda koncepcja przedstawiona jest jako połączenie niepowtarzalnych modeli, zarówno zaczerpniętych swobodnie z wyobraźni, jak i rzeczywistych, skonstruowanych ręcznie tak, aby zademonstrować to, co znajduje się we wnętrzu smartfona.

Sony Mobile Communications niedawno wprowadził na rynek smartfony Xperia U i Xperia P, które dołączyły do flagowego smartfona Xperia S z serii NXT. Te nowe smartfony Xperia łączą bardzo oryginalne wzornictwo z najwyższej jakości technologią rozrywkową.

Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.