WD rozszerza gwarancję na dyski

Polscy klienci będą pierwszymi, którzy skorzystają z nowych usług serwisowych WD Care Rozszerzona Gwarancja oraz WD Care Ekspresowa Obsługa RMA.
WD Care

WD Care

Oba plany usług umożliwiają przedłużenie o dodatkowy 1 rok standardowego, 2-letniego okresu gwarancyjnego, obowiązującego obecnie na dyski wewnętrzne WD Caviar Green, WD Caviar Blue lub WD Scorpio Blue. Dodatkowo, WD Care Ekspresowa Obsługa RMA (WD Care Express) gwarantuje błyskawiczną wymianę produktu na nowy, w ciągu 2 dni roboczych (Door to Door) oraz umożliwia kontakt z polskojęzyczną, posprzedażową obsługą serwisową.

Plany usług WD Care aktywuje się łatwo i szybko na stronie www.wdcare.com, przy użyciu kodu znajdującego się na odwrocie specjalnego kuponu, co należy uczynić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Zakup i aktywacja wybranego planu usług muszą nastąpić w czasie obowiązywania standardowej, ograniczonej 2-letniej gwarancji producenta. Plany usług WD Care dotyczą wewnętrznych dysków twardych z serii WD Caviar Blue, WD Caviar Green i WD Scorpio Blue, wyprodukowanych po 1 stycznia 2012 roku.

Nowe plany usług WD Care będzie można nabyć u autoryzowanych dystrybutorów, resellerów oraz w sklepach od 16 kwietnia wraz z nowym dyskiem/ komputerem lub osobno, w czasie trwania standardowej gwarancji. Kupony wydłużonej gwarancji nie są dostępne w sklepach internetowych, nie można ich więc kupić razem z dyskiem drogą online. Kupując dysk twardy, objęty planem usług WD Care przez Internet, można nabyć kupon przedłużający jego gwarancję w dowolnym, fizycznym punkcie sprzedaży komputerów. Cena planu usług WD Care Rozszerzona Gwarancja wynosi 27,90 zł, natomiast pakiet WD Care Ekspresowa Obsługa RMA kosztuje 49,90 zł (cena zwiera usługę kurierską).

0
Źródło: WD
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.