100 milionów sprzedanych urządzeń nawigacyjnych Garmin

Garmin przekroczył barierę 100 milionów sprzedanych urządzeń do nawigacji. W swojej ofercie producent posiada rozwiązania nawigacyjne m.in. dla kierowców, pilotów, żeglarzy, sportowców, podróżników, myśliwych oraz geocacherów. Sprzedaż 100 milionów urządzeń w ciągu 23 lat od powstania firmy Garmin to niewątpliwie kamień milowy, ugruntowujący pozycję jednego z czołowych dostawców rozwiązań służących do lokalizacji GPS.
100 milionów sprzedanych urządzeń nawigacyjnych Garmin
Sto milionow nawigacji Garmin

Sto milionow nawigacji Garmin

Garmin został założony w 1989 roku przez małą grupę inżynierów, którym przyświecała idea wykorzystania technologii GPS w produktach codziennego użytku. W 1991 roku Garmin sprzedał swoje pierwsze urządzenie GPS. Sześć lat później, w 1997 roku, firma mogła się pochwalić pierwszym milionem sprzedanych produktów. W okresie następnych dziesięciu lat, do 2007 roku, do użytkowników trafiło w sumie 25 milionów urządzeń nawigacyjnych Garmin. Ostatnie pięć lat upłynęło firmie Garmin pod znakiem dynamicznego wzrostu i ekspansji na nowe rynki, co pozwoliło wywindować globalną sprzedaż do poziomu 100 milionów.

“100 milionów sprzedanych urządzeń to niewątpliwie wielki krok naprzód. W przeciągu zaledwie 23 lat obecności na rynku Garmin, z małej, lokalnej firmy, przekształcił się w jednego z najważniejszych globalnych graczy, który nadal z sukcesem rozszerza zakres swojej działalności,”

powiedział Cliff Pemble prezes i dyrektor operacyjny Garmin. ”

Sukces, który osiągnęliśmy, nie byłby możliwy bez naszych pracowników, prawdziwych pasjonatów potrafiących zamienić swoje marzenia w rzeczywiste produkty oraz klientów, którzy zaufali naszym rozwiązaniom.”

Oprócz zapewnienia oferty produktowej dla sektora motoryzacyjnego, lotnictwa, żeglugi czy ogólnie pojętej rekreacji na świeżym powietrzu, Garmin umacnia także swoją pozycję na rynkach wschodzących – w Chinach, Indiach czy Południowej Afryce. Ponadto w ostatnich latach, dzięki znacznym inwestycjom w segmencie motoryzacyjnym OEM, Garmin nawiązał bliską współpracę z czołowymi producentami samochodów. Na wzrost notowań Garmina wpłynęły również kluczowe przejęcia, które wzbogaciły portfolio firmy o nowe rozwiązania i technologie.

Przekroczenie bariery 100 milionów sprzedanych urządzeń zostanie upamiętnione m.in. przez specjalne logo umieszczane na opakowaniach nowych produktów oraz w materiałach promocyjnych dostępnych dla dystrybutorów i w serwisach internetowych Garmin.