ActiveJet najbardziej docenionym producentem materiałów eksploatacyjnych

Ubiegłoroczne wyróżnienie było dla nas bardzo motywujące. Jak widać nasza wytężona praca nad jakością wyrobów i bezpieczeństwem ich użytkowania została ponownie doceniona przez konsumentów. Plebiscyt Laur Klienta jest bardzo ważnym konkursem branżowym, gdyż jego wyniki pokazują obraz rynku oczami ostatecznych odbiorców, użytkowników. Ich opinia jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ to dla nich tworzymy swoje produkty. — mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION S.A.
ActiveJet najbardziej docenionym producentem materiałów eksploatacyjnych
ActiveJet

ActiveJet

W ubiegłorocznym sondażu plebiscytu Laur Klienta marka ActiveJet zdobyła 52% głosów znacząco wyprzedzając konkurencję. Odznaczenie Top Marka przyznawane jest produktom i usługom, które zdobyły największą sympatię konsumentów biorących udział w tym plebiscycie.

O jego przyznaniu decyduje przede wszystkim pozycja marki wśród konkurencji według podziału branżowego. W oczach polskich konsumentów biorących udział w przeprowadzanym głosowaniu ActiveJet już od sześciu lat uzyskuje wysokie uznanie, dzięki czemu znalazła się w gronie najlepiej postrzeganych marek zestawienia Top Marka 2012. Produkty ActiveJet są również wysoko oceniane za jakość i posiadają certyfikaty nadane przez TÜV Rheinland.

Niezależne testy wyraźnie wskazały na opłacalność stosowania materiałów ActiveJet. Wykorzystywanie naszych produktów do drukowania pozwala cieszyć się wysoką jakością wydruku przy jednoczesnym niskim koszcie eksploatacji. Profesjonalne badania potwierdzają, że produkt kompatybilny nie musi ustępować oryginałowi — komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.

Wyniki plebiscytu Laur Klienta zostały opracowane na podstawie rezultatów głosowania reprezentatywnej grupy odbiorców. Głosowanie przeprowadzone wielotorowo, tj. podczas sondowania telefonicznego, internetowego oraz za pośrednictwem witryny internetowej www.laur-konsumenta.pl, a także poprzez zamieszczenie sondy na portalach branżowych oraz serwisach tematycznych AGORA S.A (m.in. Wyborcza.pl, Gazeta.pl).