Kampania Smoked by Windows Phone sukcesem Microsoftu

Smoked by Windows Phone to pomysł na reklamę, który powstał podczas CES 2012. Pomysł był prosty: stań do zawodów z Windows Phone ze swoim smartfonem. Jeżeli wykonasz dane zadane szybciej, dostajesz sto lub tysiąc dolarów (zależało od dnia). Jeżeli przegrasz, musisz powiedzieć o tym do kamery, a w ramach pocieszenia dostajesz smartfon z Windows Phone. Chcecie znać wyniki zabawy?
Windows Phone ma swoje wady, ale w niektórych aspektach wręcz błyszczy

Windows Phone ma swoje wady, ale w niektórych aspektach wręcz błyszczy

„Smoked by Windows Phone” to wyjątkowo udany pomysł Microsoftu, by pokazać zalety jego systemu. Na targach CES i w sklepach Microsoft Store mogłeś wyzwać pracownika Microsoftu na pojedynek. Jeżeli wykonasz zadanie szybciej, dostajesz tysiąc dolarów. Jeżeli nie, musisz o tym opowiedzieć do kamery. Niestety, nie wszystko się udało jak należy. W trakcie trwania akcji pracownicy niektórych Microsoft Store dopuścili się kilku niezręcznych sytuacji, nie uznając zwycięstwa paru osobom, które konkurencję wygrały. Microsoft oficjalnie przeprosił te osoby, obsypał nagrodami, ale niesmak pozostał.

Wygląda jednak, że mimo to, kampania okazała się sukcesem. Relacje wideo z konkursów obejrzało osiem milionów osób, 95 procent ocen na YouTube jest pozytywnych. Konkursy odbyły się w 36 krajach, do zawodów stanęło 50 tysięcy osób, a według szacunków sto milionów osób usłyszało o całej akcji. Na sto zawodów, 98,7 wygrał Windows Phone.

0
Źródło: Microsoft
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.