Samsung i Nokia wyśmiewają iPhone 5. Tym samym sloganem…

Wpadka?

Nie trzeba być geniuszem

Nie trzeba być geniuszem

„Nie trzeba być geniuszem” – nowe hasło reklamowe firmy Samsung na plakacie porównującym zalety smartfona Galaxy S III z iPhone’em 5. Jak nietrudno zgadnąć, produkt koreański na papierze wygrywa tę potyczkę, a całość jest skomentowana w tonie „nie potrzeba geniusza by się zorientować, że najlepszy produkt już jest na rynku i jest nim Galaxy S III”. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że Nokia na swoim koncie twitterowym napisała tak:

Lumia 920: Bezprzewodowe ładowanie, zdumiewający aparat, ekran, który można obsługiwać w rękawiczkach i wiele więcej. Nie, nie trzeba być geniuszem.

Zauważacie podobieństwo? No właśnie, chyba jest ono zbyt duże.

W Sieci jest już odpowiedź na zaczepkę Samsunga. I nie jest to oficjalna odpowiedź Apple, tylko fanów tej firmy. Jedna z przeróbek głosi, iż nie trzeba być geniuszem, by rozpoznać, który z telefonów jest brzydszy, natomiast druga – „nie zadowalajcie się tanim plastikiem”.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News