Nowy sposób na reklamę w Internecie – banery na dachach, widziane na zdjęciach lotniczych

Zdjęcia lotnicze nowym nośnikiem reklamy?

Będą reklamować sie na dachach

Będą reklamować sie na dachach

Autorem akcji jest łódzka Spółka Emapa, producent map cyfrowych. Emapa jest partnerem MGGP Aero wiodącego dostawcy zdjęć lotniczych i skaningu laserowego w Polsce, wiedziała zatem o planach wykonania nalotów. – Postanowiliśmy tą wiedzę wykorzystać – wyjaśnia Marcin Maroszek, Menedżer Działu Marketingu Emapy. – Jak? Pomysł w zasadzie wykrystalizował się od razu. Z uwagi na specyfikę zdjęć, musiało być to coś dużego. Ze względu zaś na fakt, że nie był znany dokładny dzień nalotu (gdyż zawsze jest to uzależnione od pogody) – coś stosunkowo trwałego. Baner na dachu wydał nam się najlepszym rozwiązaniem – także dlatego, że było to coś, co mogliśmy zrealizować we własnym zakresie, niewielkim kosztem i w krótkim czasie.

Efekty akcji Emapy można póki co oglądać na zdjęciach udostępnionych przez MGGP Aero, a być może wkrótce będą widoczny na jednym z mapowych portali internetowych. Jak podkreślają autorzy zdjęć, jest to „bardzo dobry i tani w realizacji pomysł na promocję przedsiębiorstwa. Warto sięgać po takie kanały komunikacji wiedząc, że mapy lotnicze zyskują na popularności jako ważny element treści internetowych portali (Google Maps, Zumi i inne)”.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News