Według nastolatków Apple już nie jest cool

Wiadomo – to, co rodzice uważają za trendy, ich dzieci będą uważać za passe. Ten stan rzeczy może nieoczekiwanie zaprowadzić firmę Apple na manowce, bowiem kolejne pokolenie może zupełnie odwrócić się od jej produktów. W końcu które dziecko chce mieć taki sam telefon, jak jego mama czy tata? I tak marketing szeptany Apple’a wśród dorosłych wciąż działa wyśmienicie, jednak u nastolatków to już zupełnie inna historia.
Według nastolatków Apple już nie jest cool
źródło: sxc.hu

źródło: sxc.hu

Jak wynika z badań agencji marketingowej Smarty Pants, 22 procent przebadanych nastolatków pragnie kupić najnowszy smartfon Samsunga, chociaż jeszcze rok temu prawie żaden nie deklarował takiego wyboru. iPhone’a wciąż chce zdecydowana większość respondentów (67%), ale ich liczba sukcesywnie spada.

Coraz częściej nastolatkowie wybraliby także inny tablet, niż iPad. Prym wśród konkurencji Apple’a wiedzie Microsoft Surface, co jest dość zaskakującym wyborem. Problem Microsoftu jest taki, że “pożądanie” wśród młodzieży wcale nie przekłada się na wyniki sprzedaży. Zapewne dlatego, że ostateczny głos na zakupach mają w końcu rodzice…