Inspiracje Colorovo

6-go maja wystartował projekt zatytułowany "Inspiracje Colorovo". Ogólnopolski konkurs skierowany jest głównie do studentów uczelni artystycznych ale swoich sił może spróbować każdy, kto ma w sobie duszę artysty. Celem konkursu jest stworzenie pracy inspirowanej Colorovo – marką własną ABC Data. Zwycięskie prace zostaną nagrodzone i zawisną w siedzibie firmy.
Inspiracje Colorovo

Inspiracje Colorovo

Konkurs „Inspiracje Colorovo” rozpoczął się 6 maja i trwać będzie do 30 czerwca 2013 roku. W tym czasie studenci, a także absolwenci kierunków artystycznych mogą nadsyłać swoje prace zainspirowane marką Colorovo lub dostarczyć je osobiście do warszawskiej siedziby firmy ABC Data. Jedynym kryterium prac biorących udział w konkursie, jest inwencja własna artysty, który inspirował się marką Colorovo. Konkursowe prace powinny być w formie obrazu lub plakatu o wymiarach nie mniejszych niż 40 x 30 cm.

Spośród wszystkich dostarczonych prac, pięcioosobowe jury, wybierze 5 najbardziej inspirujących dzieł. Patronat nad konkursem objęła Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie a w składzie jury zasiądzie m.in. Prorektor ASP prof. Paweł Nowak. Przy wyborze, jury będzie oceniało: walor estetyczny oraz łatwość identyfikacji dzieła z marką i produktami Colorovo. Nagrodą dla pracy, która zostanie oceniona najwyżej będzie 10 tys. złotych. Autorzy pozostałych czterech wyróżnionych prac otrzymają nowoczesne notebooki firmy HP. Dodatkowo wszystkie nadesłane prace zostaną wyeksponowane w Galerii ABC, znajdującej się w budynku firmy ABC Data. Konkurs zostanie zakończony wernisażem, podczas, którego będzie można podziwiać wszystkie nadesłane prace. Na otwarcie nowej galerii zaproszeni zostaną wszyscy młodzi artyści, którzy wzięli udział w konkursie oraz goście specjalni.

Colorovo to marka własna dystrybutora IT – firmy ABC Data, która swoją przygodę z branżą IT rozpoczęła od produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych. Po pozytywnym przyjęciu przez rynek, poszerzyła swoją ofertę o elektronikę użytkową. Dużą rozpoznawalność przyniosły marce serie tabletów CityTab. Colorovo jest nowoczesną, młodą, miejską marką. Nowoczesność i energię widać w kolorystyce, typografii oraz stylu komunikacji marki z rynkiem. Marka Colorovo aspiruje do największych marek i tak jak one chce osiągnąć światowy sukces.

0
Źródło: Colorovo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.