Facebook w wakacje pozostawia inne media w tyle

Facebook w wakacje pozostawia inne media w tyle

Obecnie z mobilnego Facebooka korzysta 751 milionów osób (to o 54% więcej niż w roku poprzednim), a liczba aktywnych użytkowników mobilnego Facebooka w czerwcu wzrosła w porównaniu do zeszłego roku o 18% w USA i 22% w Wielkiej Brytanii.

W czasie wakacji robimy sobie przerwę od komputerów i telewizji, ale Facebook jedzie z nami. Użytkownicy Facebooka korzystają z niego średnio 10-15 razy dziennie, dzieląc się każdego dnia prawie 5 miliardami treści (dane z maja 2013) i generując 4,5 miliarda polubieni dziennie. Dodatkowo każdego dnia użytkownicy Facebooka przesyłają łącznie 10 miliardów wiadomości.

751 milionów ludzi korzysta z mobilnego Facebooka – to o 54% więcej niż w roku poprzednim

  • Ludzie korzystają z Facebooka średnio 10-15 razy dziennie
  • Około 82% aktywnych użytkowników miesięcznie to osoby spoza Kanady i Stanów Zjednoczonych
  • W marcu 2013 średnio 665 milionów ludzi logowało się na Facebooku każdego dnia, co oznacza wzrost o 26% w stosunku do poprzedniego roku i stanowi 60% 1,11 miliarda użytkowników korzystających z Facebooka każdego dnia
  • Liczba aktywnych użytkowników mobilnego Facebooka w czerwcu wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem o 18% w USA i 22% w Wielkiej Brytanii

Ludzie wolą angażować się na Facebooku, podczas gdy siła telewizji słabnie:

  • W maju 2013 dzielono się niemal 5 miliardami treści dziennie i wygenerowano 4,5 miliarda polubień
  • Użytkownicy Facebooka dodawali każdego dnia średnio ponad 350 milionów zdjęć
  • Każdego dnia użytkownicy Facebooka wysyłali za jego pośrednictwem ponad 10 miliardów wiadomości