Microsoft przeprasza za krytykę PlayStation 4

Sony zdecydował się opublikować wiele cyferek, które są bez znaczenia — twierdził Panello w opublikowanym w weekend wywiadzie. Dziś najwyraźniej, po negatywnej reakcji internatów na jego słowa, postanowił się wycofać ze swojej wypowiedzi. Uznał, że niechcący obraził kolegów z konkurencji i… przeprosił.
Microsoft przeprasza za krytykę PlayStation 4
PlayStation 4

PlayStation 4

Nie umniejszam tego, co Sony twierdzi na temat wydajności PlayStation 4, nie chciałem też zabrzmieć arogancko czy ignorancko. Chciałem tylko powiedzieć, że nie jestem członkiem grupy inżynierów Sony. Więc ciężko mi komentować to, co opublikowali jako “specyfikację”. Wiem, co robi nasz zespół i wiem jak wymyślono architekturę naszego systemu. Goście, którzy tworzą OBIE konsole, to niesamowicie utalentowane osoby, eksperci w swoich dziedzinach. Nikt z przeciwnych drużyn nie zna specyfiki architektury konkurencyjnej konsoli, ani też jakie są jej wąskie gardła czy akceleratory., które mają znaczny wpływ na wydajność, a które nie są ujęte w specyfikacji — stwierdził Panello.

Dodał też, że to gry będą wyróżniać obie konsole od siebie, a nie wygląd owych gier, które, jak stwierdził, “wyglądają niesamowicie na obu systemach”. Wygląda też na to, że Xbox One

będzie wydajniejszy

, niż zakładano.