OUYA szuka gier na wyłączność i chce rozdać twórcom 1 milion $

Pierwsza konsola oparta na Androidzie nie ma lekko. Recenzenci nie zostawili na niej suchej nitki,a użytkownicy krytykują ją za częste zawieszanie się i brak ciekawych tytułów. By uporać się z tym ostatnim producenci postanowili zorganizować akcje skierowaną do developerów.

OUYA była martwa już na starcie, jeszcze zanim weszła do masowej sprzedaży. Przyczyniły się do tego głównie niepochlebne opinie pierwszych użytkowników. By zachęcić graczy do inwestycji w konsolę producenci wystartowali z akcją, która ma na celu wsparcie gier dostępnych na wyłączność.

By otrzymać kwotę 50-250 tys.$ twórcy gry muszą wystartować z kampanią na Kickstarterze między 9 sierpnia 2013r., a 10 sierpnia 2014r. i zebrać potrzebne minimum 50 tys.$. W treści kampanii musi być zawarta specjalna klauzula, która mówi o 6-miesięcznej licencji dla OUYI na wyłączność. Gdy te warunki zostaną spełnione developer otrzyma stosowną nagrodę.

Są dwa powody, dla których Ouya dostępna jest w tej chwili na półkach sklepowych: mieliśmy innowacyjny pomysł zbudowania taniej konsoli z otwartym systemem i grono fanów, którzy wsparli nasz projekt i udostępnili finansową możliwość jego ukończenia– powiedziała Julie Uhrman, prezes firmy. – Od tej pory widzieliśmy mnóstwo wspaniałych gier, które szukały wsparcia na Kickstarterze. W tej chwili znajdujemy się w pozycji, by oddać to, co w nas zainwestowano. Pomożemy więc twórcom, a sami uzyskamy potrzebne dla naszej konsoli tytuły na wyłączność.
Źródło: TechCrunch
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.