Nowa kampania HTC za miliard dolarów, zatrudnili „Iron Mana”

Tajwański producent jest w zdecydowanej ofensywie od pewnego czasu. Po udanych premierach sprzętowych, przyszła pora na marketingowe ruchy.

HTC One to bez wątpienia jeden z najlepszych smartfonów na rynku, a już wiemy, że tajwański producent szykuje jego mniejszą (One mini) oraz większą (One max) wersję. Smartfony to jednak nie chleb i same się nie sprzedadzą, więc potrzebna jest odpowiednia kampania marketingowa. Dlatego HTC wcale nie będzie żałować pieniędzy na działania swojego działu reklamy. Ba, w celu przekonania do siebie użytkowników, zatrudniło nawet hollywoodzkiego gwiazdora!

W pierwszej reklamówce, która ma jedynie zapoczątkować nową serię marketingowej ofensywy, znany z roli Iron Mana Robert Downey Jr. wcielił się w rolę doradcy tajwańskiej firmy, który wymyśla rozwinięcia akronimu HTC. Pierwszym z nich jest „Humongous Tinfoil Catamaran”, czyli… Ogromny Katamaran ze Sreberka, cokolwiek to ma znaczyć.

W kolejnych klipach pojawić się mają nazwy m.in. Hipster Troll Carwash czy Hold This Cat. Nowa Kampania wystartuje oficjalnie 15 sierpnia, kiedy to w telewizji i innych mediach pojawią się pierwsze reklamówki. HTC wydało na nią około miliard dolarów, ale kampania ta trwać ma przez najbliższe dwa – trzy lata.

0
Źródło: Neowin
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.