HTC: w razie potrzeby… zbij szybkę?

Oczywiście jest to zagranie obliczone w dużej mierze właśnie na “psychologię”, podobnie jak wszelkiego rodzaju akcje przedłużania gwarancji o ileś tam lat (lub nawet dawania gwarancji wieczystej) albo też udzielania “gwarancji najniższej ceny”. Różnica polega jednak na tym, że w przypadku smartfonów awarie ekranu to problem nie wydumany, ale zdecydowanie realny. Można spokojnie zaryzykować stwierdzenie, że większość awarii naszych telefonów ma związek właśnie z uszkodzeniem ich wyświetlaczy.
HTC: w razie potrzeby… zbij szybkę?

HTC rzeczywiście należy się zatem szacunek za przygotowanie i wdrożenie programu o nazwie HTC Advantage. Gwarantuje on dwie rzeczy. Po pierwsze, aktualizację oprogramowania telefonu co najmniej przez dwa lata od momentu premiery. Po drugie, darmową wymianę uszkodzonego ekranu w ciągu sześciu miesięcy od dnia zakupu telefonu.

Minusy? Jest jeden, ale trudny do przeskoczenia. Program dotyczy tylko modeli należących do serii HTC One i… obejmuje wyłącznie sprzęt kupiony na terenie Stanów Zjednoczonych.

Cóż, kiedy patrzę na zarysowany w kilku miejscach ekran mojego smartfonu oraz widzę znajomych, z których co trzecia osoba ma ma wyświetlaczu jakieś “pajęczynki”, mam gorącą nadzieję, że program HTC zostanie rozszerzony na cały świat…

Zdjęcie kobiety trzymającej smartfona z pękniętą szybką pochodzi z serwisu Shutterstock.