HTC ma szansę dogonić i przegonić Samsunga

O Paulu Goldenie mówi się trochę jak o marketingowym cudotwórcy, który – w duchu własnego nazwiska – zamienia w złoto wszystko to, czego się dotknie. Dzięki niemu udziały Samsunga na rynku smartfonów wzrosły z 4,5% do 21%, lecz teraz Golden pracować będzie dla HTC.

Oczywiście zawsze jest tak, że sukces ma wielu ojców (i jeszcze więcej chętnych do tego, by się pod tym ojcostwem podpisać). Smartfony Samsunga nie byłyby tak popularne, gdyby rzeczywiście nie były dobre, jednak… jest przecież wielu innych producentów telefonów, którzy również mają w ofercie naprawdę ciekawe, a czasem wręcz wspaniałe modele. Należy do nich niewątpliwie HTC – producent wielu bardzo udanych modeli (na czele z obydwoma generacjami HTC One), który jakoś nie potrafi dotrzeć do klientów i przekonać ich do swoich produktów.

Teraz może się to zmienić, ponieważ potwierdzone w kilku źródłach pogłoski mówią o tym, że dla HTC zacznie pracować Paul Golden, do niedawna szef marketingu Samsunga odpowiedzialny za promocję rodziny produktów Galaxy. To właśnie jemu w znacznej mierze przypisuje się ojcostwo sukcesu smartfonów koreańskiego producenta, potwierdzony przez niemal pięciokrotny wzrostu udziałów Samsunga na tym bardzo wymagającym i ważnym rynku. Golden ma pracować na stanowisku konsultanta przewodniczącej koncernu Cher Wang.

Jeśli zatem duet Paul Golden i Robert Downey Jr. weźmie się za rozkręcanie marketingu HTC, to rzeczywiście jest szansa na to, że sprzedaż smartfonów tego producenta wystrzeli niczym Iron Man na randkę z ukochaną Pepper…

0
Źródło: htcsource.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.