Toshiba przedłuża „Gwarancję Niezawodności”

Toshiba przedłużyła swoją "Gwarancję Niezawodności", przeznaczoną dla laptopów biznesowych.

Gwarancja zapewnia użytkownikowi, że w przypadku awarii, która nastąpi w ciągu roku

od zakupu laptopa, zostanie on bezpłatnie naprawiony, a dodatkowo Toshiba zwróci koszty zakupu sprzętu. Promocja obejmuje wybrane modele laptopów zarejestrowane w ciągu 30 dni od zakupu w okresie od 1 kwietnia 2014 roku do 30 września 2014 roku.

Postanowiliśmy przedłużyć okres trwania promocji do 30 września 2014 roku ze względu na ogromne zainteresowanie i zadowolenie ze strony klientów warunkami gwarancji — powiedział Andrzej Pyka Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators z polskiego oddziału działu notebooków Toshiba –

jesteśmy pewni jakości naszych produktów, dlatego oferujemy klientom „Gwarancję Niezawodności”, która to potwierdza i jest unikalna w skali całego rynku. Klienci wiedzą, że otrzymują produkt godny zaufania, co jest niezwykle istotną cechą w biznesie.

Warto dodać, że każdy z laptopów jest poddawany testom HALT (Highly Accelerated Life Testing), które symulują trzy lata użytkowania. Tylko produkty, które pomyślnie przejdą wszystkie testy, spełniają warunki jakości Toshiba.

Szczegółowe warunki i produkty objęte promocją dostępne są pod adresem: http://www.toshiba.pl/innovation/pl/generic/reliability/

0
Źródło: Toshiba
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.