Dlaczego małe firmy nie mają stron www?

W ciągu minionej dekady postęp technologiczny przekroczył oczekiwania nawet najśmielszych wizjonerów. Możliwość współpracy międzynarodowej i komunikacji z partnerami z całego świata za pomocą jednego tylko kliknięcia myszką to już standard w świecie globalnego biznesu. Sytuacja nie różni się aż tak bardzo jeśli chodzi o lokalny biznes. Internet jest wciąż najpowszechniejszym źródłem informacji jeśli chodzi o wybór produktów, usług czy partnerów biznesowych.

„Nie mam wiedzy technicznej, żeby samodzielnie zarządzać stroną”

Często firmy decydują się na wykupienie domeny i na tym ich zapał się kończy. Puste strony oczekujące na zapełnienie treścią odstraszają potencjalnych klientów. Zdobycie odpowiednich umiejętności technicznych i wiedzy może zająć lata i być bardzo kosztowne. Nie dość, że trzeba poświęcić czas, aby zrozumieć i opanować wewnętrzne mechanizmy działania stron WWW, to zawsze pozostają wątpliwości, czy nie popełniło się żadnego błędu. Dla osoby, która uczy się programowania we własnym zakresie, a nawet dla kogoś, kto zna się na zarządzaniu witryną, codzienne modyfikacje, aktualizacje i zabezpieczenia są często bardzo stresujące i budzą wiele obaw. Próby samodzielnego radzenia sobie z problemami często skutkują nieprzespanymi nocami i koniecznością zasięgnięcia pomocy zewnętrznych specjalistów.

Więcej na temat najczęściej pojawiających się wymówek właścicieli firm nie posiadających stron internetowych oraz o wskazówki jak im zaradzić znajdziecie na naszym blogu: http://blog.1and1.pl/

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.