Microsoft będzie rywalizował z… polskimi portalami

Minęły już trzy tygodnie od uruchomienia testowej wersji nowego portalu MSN w Polsce. Dziś możemy poinformować o uruchomieniu jego pełnej oficjalnej wersji pod adresem msn.com. Od 8 września, kiedy rozpoczęło się udostępnianie wersji testowych na całym świecie, MSN odwiedziło 10 milionów użytkowników, a 80 tysięcy podzieliło się swoimi opiniami na temat serwisu.

MSN to serwis zaprojektowany od podstaw z myślą o dominujących dziś technologiach mobilnych i chmurowych. Portal zapewnia użytkownikom dostęp do treści pochodzących z czołowych mediów w połączeniu z narzędziami do komunikacji wspierającymi ich osobistą efektywność – wszystko w jednym miejscu. Nowy MSN może być spersonalizowany do konkretnych potrzeb i preferencji użytkownika, a także zapewnia spójny interfejs niezależnie od urządzenia, z którego on korzysta – komputera, tabletu czy smartfona.

Serwis oferuje dostęp do treści z ponad tysiąca uznanych źródeł na całym świecie, m.in. The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, CNN, AOL (włączając TechCrunch i Huffington Post), Condé Nast (tytuły: Vanity Fair, Epicurious, Bon Appétit) w USA; The Yomiuri Shimbun i The Asahi Shimbun w Japonii czy też Sky News, The Guardian i The Telegraph w Wielkiej Brytanii.

W wersji oficjalnej MSN w Polsce partnerami serwisu pozostają: Agora (m.in. Gazeta Wyborcza, Tok FM, Sport.pl, Metro), Polska Agencja Prasowa, Ringier Axel Springer Polska (m.in. Forbes, Newsweek, Przegląd Sportowy), TVN 24, Autocentrum.pl, Bieganie.pl i Weszlo.com. Dołączają do nich nowe źródła: Gremi Business Communication (m.in. Rzeczpospolita), Murator (m.in. PoradnikZdrowie.pl), Prószyński (m.in. przepisy kulinarne).

MSN w Polsce składa się z 10 sekcji: Wiadomości, Rozrywka, Sport, Finanse, Styl Życia, Kuchnia, Zdrowie i Fitness, Podróże, Pogoda oraz Wideo. Jest zintegrowany z usługami online Microsoft takimi jak Outlook.com, Skype, OneNote i OneDrive oraz oferuje połączenie z serwisami społecznościowymi Facebook i Twitter.

Równocześnie z uruchomieniem oficjalnej wersji serwisu nastąpił rebranding Bing Apps na MSN Apps. Dzięki temu został zapewniony jednolity interfejs tego segmentu usług od aplikacji Windows 8.1 po sam MSN w chmurze. Nazwy aplikacji ulegną zmianie tylko w kwestii zamiany „Bing” na „MSN”. Pod marką Bing pozostaną usługi inteligentnego wyszukiwania, natomiast MSN będzie pozycjonowany jako platforma premium, łącząca wysokiej jakości treści z narzędziami wspierającymi osobistą efektywność. MSN Apps są obecnie dostępne dla użytkowników Windows 8.1 i Windows Phone, wkrótce pojawią się również wersje na systemy Android i iOS.

Formaty reklamowe w nowym MSN sprzedawać będzie Agora.

0
Źródło: Microsoft
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.