Apple Watch już okazał się sprzedażowym hitem!

Oficjalnie wejście na rynek pierwszego inteligentnego zegarka Apple planowane jest na kwiecień tego roku. Jednak oczywiście nie przeszkodziło to w tym, by już obecnie zbierać na niego zamówienia.

Na początku kilka liczb, które uświadomią Wam, o jakim „sprzedażowym hicie” mówimy. Pierwsza dotyczy inteligentnych zegarków z systemem Android Wear. W całym 2014 roku sprzedało się ich około 720 tysięcy, a mówimy tutaj o WSZYSTKICH zegarkach i WSZYSTKICH producentach, którzy mieli tego typu produkty w ofercie.

Albo inaczej – jedne z najbardziej popularnych i jedne z najdłużej obecnych na rynku, czyli zegarki firmy Pebble. Od początku ich sprzedaży aż do początku tego roku do dystrybucji trafiło ich około milion. Imponujące?

No to popatrzmy na liczbę wstępnych zamówień złożonych na zegarek Apple Watch. Już obecnie jest ich 5 milionów, kiedy nie rozpoczęła się nawet sprzedaż. Prawdopodobnie już wkrótce liczba zamówień zbliży się do 6 milionów. Po raz kolejny wygląda więc na to, że to Apple przyczyni się do spopularyzowania, a wręcz „umasowienia” nowej kategorii produktów. Tak samo było z odtwarzaczami MP3, smartfonami, tabletami… Powtarzalność tego zjawiska jest niesamowita.

I jeszcze ciekawostka – Apple Watch sprzedawany będzie w trzech podstawowych wersjach (więcej na ten temat pisaliśmy w tym artykule): Watch Sport, Watch i Watch Edition. Ta pierwsza będzie najtańsza i właśnie ona stanowić ma około 50 procent wszystkich wyprodukowanych w pierwszym okresie zegarków Apple’a. Podstawowa odmiana Watch stanowić będzie około 33 procent początkowej produkcji, zaś pozostałe 17 procent przejmie wykonany z 18-karatowego złota Watch Edition.

0
Źródło: WSJ.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.