Polacy lubią się chwalić swoimi wyczynami sportowymi

Polacy lubią się chwalić swoimi wyczynami sportowymi

Jak wynika z raportu sklepu Agito pierwszy kwartał 2015 roku wykazał aż 60-procentowy wzrost sprzedaży kamer wideo w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, a przecież sezon wakacyjny dopiero przed nami. Z czego zatem wynika tak nagły wzrost popularności tego sprzętu?

Rzut oka na poniższy wykres powinien Wam dać odpowiedź na to pytanie. Polacy zaczęli coraz bardziej doceniać kamery sportowe, które cechują się solidnością wykonania i wodoodpornością. Modele GoPro i ekspansja YouTube’a oraz innych portali społeczościowych sprawiły, że chętnie nagrywamy swoje wyczyny kaskaderskie i dzielimy się nimi ze znajomymi. Ta właśnie marka posiada aż 43-procentowy udział w rynku kamer wideo.

Warto też zauważyć, że do pierwszej trójki najchętniej kupowanych kamer trafił Samsung HMX F90WP, który jest równocześnie jedną z najtańszych kamer oferowanych przez Agito. Jej zaletą jest przede wszystkim możliwość bezpośredniego wysłania filmu na YouTube. Najdroższą kamerą z zestawienia jest zaś Panasonic HC-X920EP-K, który za cenę 3139 złotych umożliwia nagranie obrazu w rozdzielczości Full HD oraz w trybie High Speed (od 100 do 500 kl/s). Dodatkowo dzięki łączności Wi-Fi nagrany materiał możemy od razu obejrzeć na tablecie, co znacznie poprawia komfort pracy.