PayPal One Touch trafił do Polski!

PayPal Polska od 2005 znacznie ułatwia dokonywanie płatności internetowych. Przez 10 lat, doświadczenie zakupowe w internecie zmieniło się diametralnie i obserwujemy dziś nie tylko wzrost liczby konsumentów kupujących online, ale także faktyczną mobilną rewolucję.

Zgodnie z badaniem PayPal, m-commerce rośnie prawie trzykrotnie szybciej niż e-commerce ogółem. Od 2013 do 2016 roku, średnia roczna stopa wzrostu handlu mobilnego w Polsce wyniesie

32,8%,

w porównaniu do

10,4%

wzrostu w przypadku e-handlu ogółem (uwzględniającego już handel mobilny)

. W tych warunkach, wprowadzenie One Touch w Polsce wydaje się być bardziej niż słuszne. Prostota, wygoda i bezpieczeństwo One Touch, włączając w to 3rd party data, pozwala konsumentom cieszyć się jeszcze lepszym doświadczeniem zakupowym z PayPal.

Ekspresowa finalizacja transakcji dla Polskich konsumentów

Liczba polskich e-konsumentów wciąż rośnie – w 2014 roku prawie 12.7 milionów Polaków odwiedzało sklepy internetowe, doceniając wygodę e-zakupów: dostępność 24 godziny na dobę i dostawę do domu. Dzięki One Touch cały proces staje się jeszcze prostszy:

  • Kupujący nie muszą wprowadzać danych karty kredytowej oraz loginów i haseł w każdej aplikacji czy stronie, na której płacą z PayPal.
  • Po pierwszym zalogowaniu, użytkownicy mają możliwość zaznaczenia opcji „pozostania zalogowanym
    w celu szybszych zakupów” na tym samym urządzeniu i przeglądarce, w sklepach sprzedawców PayPal, którzy korzystają z nowego rozwiązania Express Checkout.
  • W ten sposób, przez kolejne 6 miesięcy, zaznaczając opcję płatności PayPal na stronach współpracujących sklepów, użytkownicy klikają jedynie „kontynuuj” w celu dokonania zakupu.

Rozwój biznesu z nieograniczonym zasięgiem

Możliwości i zalety One Touch nie dotyczą jedynie konsumentów. Od teraz, każdy e-biznes może skorzystać z nowej funkcji. One Touch nie wymaga skomplikowanych aktualizacji ani rozwiązań systemowych. Wszyscy sprzedawcy PayPal, oferujący nowe rozwiązanie Express Checkout, będą automatycznie udostępniać swoim klientom opcję One Touch, bez konieczności dodatkowej integracji.

„PayPal był pionierem wspierania płatności cyfrowych już ponad dekadę temu, umożliwiając konsumentom finalizację transakcji jedynie za pomocą loginu i hasła, jednocześnie tokenizując dane konsumentów, aby zachować bezpieczeństwo uwierzytelnienia płatności” – wyjaśnia

Damien Perillat, Dyrektor Zarządzający PayPal CEE.

Dzisiaj, w czasach „mobilizacji” handlu, konsumenci i sprzedawcy chcą łączyć się ze sobą w jeszcze prostszy i sprawniejszy sposób. Kupujący wymagają bezpiecznej finalizacji transakcji po naciśnięciu jednego przycisku, a loginy i hasła zdają się być tutaj zbędne. PayPal po raz kolejny wychodzi na prowadzenie”.

One Touch stanowi rozwiązanie dla użytkowników chcących bezproblemowych zakupów

oraz prostego dostępu do produktów i usług. Wspiera także sprzedawców, którzy muszą odpowiadać na oczekiwania konsumentów, chcąc zwiększać sprzedaż i lojalność klientów.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.