Moto 360 drugiej generacji trafia do polskich sklepów

Moto 360 drugiej generacji trafia do polskich sklepów

Nowa edycja Moto 360 oferowana jest w dwóch wersjach – męskiej i damskiej. Dla mężczyzn dostępne są zegarki o średnicy koperty wynoszącej 42 milimetry, z czarnym skórzanym paskiem, a także 46 milimetrów z paskiem koniakowym. Panie będą mogły założyć na nadgarstek Moto 360 w rozmiarze o średnicy 42 milimetrów w kolorze beżowym.

Wersje Moto 360 o wielkości koperty 42mm mają wbudowany akumulator o pojemności300 mAh, który zapewnia działanie urządzenia przez około 1,5 doby. Z kolei w wersji 46-milimetrowej znajdziemy ogniwo o pojemności 400 mAh. Taki akumulator gwarantuje pracę zegarka nawet przez dwie pełne doby. Pozostała specyfikacja urządzenia pozostaje bez zmian dla każdego modelu:

  • ekran LCD o przekątnej 1,37″ lub 1,56″
  • czterordzeniowy procesor Snapdragon 400
  • 512 MB RAM
  • 4 GB pamięci wewnętrznej
  • Bluetooth 4.0
  • Wi-Fi 802.11 b/g
  • mikrofon
  • akcelerometr, żyroskop, czujnik oświetlenia, pulsometr optyczny
  • Android Wear (smartwatch kompatybilny z iOS od wersji 8.2 i Androidem od wersji 4.3)

Moto 360 2.Generacji dostępna jest już w Polsce w trzech opcjach:

– zegarek męski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze czarnym w cenie ok. 1249 zł

– zegarek męski 46 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze koniakowym w cenie ok. 1439 zł

– zegarek damski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze pustynnego beżu w cenie ok. 1299 zł