LG i Samsung też mają swoich piłkarzy

Zbliża się Euro 2016, więc naturalną koleją rzeczy producenci elektroniki zaczynają wykorzystywać to wydarzenie do promowania swojego sprzętu.

Jak Mistrzostwa to mecze, a jak mecze to oglądanie, a jak oglądanie to telewizory. Nic dziwnego, że zarówno firma LG, jak i Samsung zaprezentowały wczoraj „swoich” piłkarzy z reprezentacji Polski, którzy będą twarzami nowych kampanii reklamowych.

Już w zeszłym roku na podobny krok zdecydowało się Huawei, które rozpoczęło współpracę z Robertem Lewandowskim. Większej gwiazdy w naszej reprezentacji chyba aktualnie nie ma, ale jest jeszcze kilka innych nazwisk, które „obiły się o uszy” nie tylko zapalonym kibicom futbolu.

LG ogłosiło wczoraj rozpoczęcie współpracy z Jakubem Błaszczykowskim. Jeden z najlepszych graczy polskiej reprezentacji, a na co dzień piłkarz włoskiej drużyny ACF Fiorentina, został ambasadorem tej marki. Oto, co mówi na ten temat sam piłkarz:

Cieszę się z możliwości reprezentowania LG w Polsce, łączy nas ogromna pasja do tego co robimy na co dzień. Razem tworzymy zgrany zespół, w którym ja dam z siebie wszystko, aby dostarczyć ogromnych emocji na boisku, a LG zaprezentuje moje starania w doskonałym, mistrzowskim klimacie, na mistrzowskich telewizorach.

Jakimś zadziwiającym „zbiegiem okoliczności” niedługo przed oficjalną konferencją LG podobny komunikat wysłała też w świat firma Samsung. Tym razem postawiono na innego znanego polskiego piłkarza: Grzegorza Krychowiaka. Reprezentant Polski i piłkarz klubu Sevilla FC tak skomentował tę współpracę:

Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite!

Obaj koreańscy producenci wykorzystywać będą swoich piłkarskich ambasadorów przede wszystkim do promowania telewizorów, choć zapewne nie tylko. Emocji podczas oglądania meczów podczas Euro 2016 z pewnością nie zabraknie!

0
Źródło: Volvo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.