Samsung: niemal 60% Galaxy Note7 wymienionych w Europie

Firma Samsung Electronics potwierdziła, że od momentu wprowadzenia programu w Europie wymienionych zostało 57% smartfonów Note7.

Począwszy od 19 września 90% użytkowników Note7, którzy skorzystali z programu wymiany, wybrało ponownie Note7, natomiast 3% wybrało inne smartfony z serii Samsung Galaxy. Od początku trwania programu firma Samsung wielokrotnie informowała wszystkich posiadaczy Note7 w Europie o konieczności wyłączenia zasilania w ich smartfonach i wymiany urządzeń w ramach programu wymiany.

Sądząc po obecnym poziomie realizacji wymiany urządzeń, program powinien zakończyć się w Europie na początku października. Firma wyznaczyła datę przywrócenia sprzedaży Note7 w Polsce na 4 listopada, pod warunkiem całkowitego zakończenia programu wymiany.

Co ciekawe, ogólnoeuropejskie badanie opinii publicznej wskazuje, że zaufanie klientów do Samsung pozostaje na wysokim poziomie. Badanie przeprowadzone pośród 5000 użytkowników w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i we Włoszech potwierdza, że większość respondentów (61%) nie zmieniła swoich poglądów na markę Samsung w związku z programem wymiany Note7, a 15% postrzega reputację Samsung w bardziej pozytywny sposób.

Firma Samsung współpracuje ze swoimi partnerami-dostawcami, aby zapewnić, że wymieniane urządzenia Note7 spełniają najwyższe standardy produkcji oraz odpowiadają procedurom zapewnienia jakości. Samsung Europe potwierdziła pozytywny wypływ ścisłej współpracy z partnerami detalicznymi, codziennych komunikatów bezpośrednich przekazywanych klientom oraz aktualizacji oprogramowania na postęp programu wymiany. Każdy użytkownik Note7 w Europie otrzymał od Samsung kilka komunikatów dotyczących bezpieczeństwa, w których firma prosiła o wymianę urządzenia oraz aktualizację oprogramowania. Ponadto aktualizacja oprogramowania, która została przesłana na wszystkie urządzenia Note7 działające w Europie, wprowadziła bezpieczny limit ładowania baterii na poziomie 60%.

Firma Samsung Europe stworzyła zespół wewnętrzny, który składa się z lokalnych przedstawicieli kadry kierowniczej i współpracuje z partnerami w ramach kanału detalicznego w celu aktywowania ogólnoeuropejskiego programu wymiany urządzeń, w sposób maksymalnie bezproblemowy i szybki.

Wszyscy klienci mogą skorzystać z programu weryfikacji numeru IMEI online na stronie

http://www.samsung.com/pl/note7exchange/

. Dodatkowo, w momencie otrzymania nowego urządzenia, warto sprawdzić, czy ma ono symbol baterii w kolorze zielonym oraz jest opatrzone czarnym kwadratem na opakowaniu. Dzięki tym wskazówkom użytkownicy będą stuprocentowo pewni, iż otrzymali nowy Note7.

0
Źródło: Samsung
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.