Podczas awarii systemu MasterCard mBank źle zaksięgował operacje

Problem dotyczy tylko kart MasterCard wydanych przez mBank. Karty VISA działały bez zarzutu. Klienci narzekają jednak nie tylko z powodu błędów w księgowaniu operacji, są też rozzłoszczeni sposobem, w jaki bank poinformował o problemach. Firma napisała o sprawie na Facebooku a nie za pomocą aplikacji mobilnej albo powiadomień SMS-owych. Przez to wielu klientów mogło nie dowiedzieć się, że pieniądze na ich rachunku zostały zablokowane.
Podczas awarii systemu MasterCard mBank źle zaksięgował operacje

https://www.facebook.com/mBank.Polska/posts/10160558465880494

Bank wyjaśnia teraz, także na Facebooku, że zwróci pieniądze w trybie priorytetowym. Aby to się jednak stało… trzeba złożyć reklamację, co nie jest proste. Na infolinię trudno dodzwonić się, bo skala awarii była duża i wiele osób próbuje zgłosić problem. mBank prosi poszkodowanych klientów o wysyłanie reklamacji e-mailowo na adres [email protected].

mBank zaksięgował nieudane transakcje z czasu piątkowej awarii kart MasterCard (graf. Facebook)

Pomimo że awaria systemu płatniczego nie trwała długo, spowodowała ogromne zamieszanie. Każdy kto w tym dniu miał problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatu lub transakcją w sklepie, powinien sprawdzić, czy na jego rachunku nie ma błędnie zaksięgowanych operacji. Przypomnijmy, chodzi wyłącznie o karty MasterCard w mBanku. | CHIP