premium mobile

W 2018 roku najwięcej klientów przeniosło się do… Premium Mobile

Fot. premium mobile
Premium Mobile to polski wirtualny operator sieci komórkowej działający na infrastrukturze Plusa. Choć istnieje na naszym rynku dopiero od 2016 roku, pozyskał już wielu klientów. W 2018 roku okazał się operatorem, do którego przeniosło numery ponad 55 tysięcy Polaków.

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport dotyczący przeniesienia numerów w sieciach komórkowych w IV kwartale. Gdy podsumujemy te dane z poprzednimi raportami za ubiegły rok otrzymamy interesujące statystyki. Tylko jeden z czterech największych operatorów w naszym kraju przyjął więcej numerów z innych sieci niż oddał. Tym operatorem jest Plus, który zamknął rok, pozyskując 6568 numerów. Liczba ta nie jest jednak imponująca, gdy popatrzy się na wynik lidera zestawienia. Premium Mobile, co prawda oddało w skali roku 7116 numerów innym operatorom, ale przyjęło ich kilkadziesiąt razy więcej. Jego zysk wynosi aż 55 581 numerów.

L.p.Nazwa operatoraLiczba numerów przeniesionych w 2018 r.
1.Premium Mobile 55 581
2.Plus   6568
3.Play– 12 329
4.T-Mobile– 22 960
5.Orange  -89 542

Dla porównania najwięcej klientów spośród wielkiej czwórki odpłynęło z Orange (89 542 numery). Mniej powodów do frasunku mają T-Mobile i Play, ale jakby nie patrzeć w obydwu przypadkach można mówić o stracie.

Reklama

Premium Mobile podbija serca klientów najniższym obecnie abonamentem za telefon komórkowy w Polsce. Za 16,70 zł klient otrzymuje nielimitowane rozmowy i SMS-y w kraju do wszystkich sieci komórkowych (na stacjonarne 0,29 zł/ min), 3 GB internetu i umowę na dowolną ilość miesięcy. Za niecałe 4 złote więcej można też skorzystać z abonamentu, który daje 10 GB na transfer danych.

W przeciwieństwie do wielu operatorów wirtualnych Premium Mobile ma dość dobrze rozwiniętą sieć salonów sprzedaży. W swojej ofercie operator ma także program polecający, w którym za każdego nowo pozyskanego klienta użytkownik otrzymuje 80 zł nagrody wypłacanej na konto bankowe. | CHIP


Operatorzy mobilni nie oferują promocji na smartfony, o aparat trzeba zadbać samemu, korzystając np. z naszego rankingu.

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.