Cyberpunk

W Cyberpunku 2077 nie zobaczymy innych zwierząt niż psy i koty

Maciej Pietras, który jest odpowiedzialny w CD Projekcie RED za animacje do gry „Cyberpunk 2077” udzielił wywiadu francuskiemu serwisowi JeuxActu i przybliżył szczegóły powstającej produkcji polskiego studia. W odróżnieniu od „Wiedźmina 3”, świat nowej gry CD Projektu Red będzie rozciągnięty w pionie, a nie poziomie. Większość rozgrywki toczyć się będzie w budynkach – świat gry to jedna wielka metropolia Night City. Jedynymi zwierzętami jakie zobaczą gracze będą psy i koty. Maciej Pietras zapewnia, że wszystkie szczegóły zostaną wykonane ręcznie, bez uciekania się do oskryptowania. Dowiedzieliśmy się też nieco na temat samej rozgrywki, która oczywiście w części będzie pokrywała się z grą fabularną „Cyberpunk 2020”. Duże znaczenie odegra personalizacja postaci. Będziemy mogli ulepszać styl walki w zależności od wybranej klasy. Bronie palne wykorzystają system rykoszetów, co pozwoli trafiać wrogów znajdujących się za ścianami. Z kolei dzięki ostrzom Mantis będziemy mogli poruszać się po ścianach. Maciej Pietras ujawnił, że w „Cyberpunk 2077” jako jedną z broni do wyboru będzie katana. Będziemy mogli też przejmować większość pojazdów jakie zobaczymy w grze. Nie dowiedzieliśmy się niestety nic nowego na temat daty premiery „Cyberpunk 2077”, który pojawi się na PC i konsolach PlayStation i Xbox.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.