FaceApp – 10 dni, które przyniosły krocie

Od  9 lipca, kiedy pojawił się boom na aplikację do 19 lipca, gdy z kolei różne służby zaczęły przed nią przestrzegać aplikacja zarobiła jeden milion dolarów. Tak twierdzi rosyjskie wydanie magazynu „Forbes”.

Jest to obecnie numer jeden w App Store, jak i Google Play. Według wyliczeń magazynu użytkownicy urządzeń Apple zapłacili 746 tys. dolarów tylko za to, by zablokować wyświetlające się reklamy i usunąć znak wodny z przerobionych zdjęć.

Reklama

A według popularnego serwisu App Annie program został w tym czasie zainstalowany aż 10 mln razy. Przy czym od 2017 r. aplikacja zarobiła łącznie 11,6 mln dolarów, a pobrana została ponad 73 mln razy.

Aplikacja jest zgodnie ze statystykami publikowanymi przez App Annie najchętniej pobieranym programem także przez polskich internautów. I dotyczy to zarówno użytkowników iOS-a, jak i Androida.

 

Powtórna popularność programu jest zadziwiająca. Niektóre media uważają, że to efekt kampanii wiralowej zorganizowanej przez rosyjską firmę Wireless Lab, będącej właścicielem praw do aplikacji.

A tak o FaceApp pisaliśmy w 2017 r., gdy aplikacja nie budziła tylu emocji, szczególnie tych negatywnych:

FaceApp rozwesela muzealne obrazy

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.