Koch Media
Koch Media

Koch Media Poland na targach Poznań Game Arena 2019

400 m. kw. stoiska, 30 stanowisk do gry, w tym na PS4 i z 47-calowymi telewizorami Sony.

Po wejściu na polski rynek 2 sierpnia 2019, firma Koch Media kontynuuje strategię dostarczania rodzimym graczom najlepszych gier wideo. W tym celu, po silnej obecności na targach Gamescom 2019, zdecydowała się także zagościć z najnowszymi tytułami na PGA 2019.  

Gracze, którzy znajdą się w trzeci weekend października 2019 w Poznaniu otrzymają możliwość zagrania w cztery tytuły spośród szerokiego i zróżnicowanego katalogu premier Koch Media na sezon 2019-2020. Pierwszymi z nich są najnowsze wyścigi samochodowe GRID oraz F1 2019, stworzone przez znane brytyjskie studio Codemasters, którego gier Koch Media jest wyłącznym dystrybutorem. 

Reklama

Stanowiska do testów będą oferować niespotykany komfort dla odwiedzających, dzięki zaangażowaniu partnerów sprzętowych, PlayStation oraz Logitech. Wszystkie stanowiska wyścigowe zostaną wyposażone w profesjonalne fotele Playseat oraz kierownice Logitech G29, a gry będą prezentowane w 4K na konsolach PlayStation 
4 Pro i 47-calowych telewizorach Sony. 

Poza możliwością przetestowania najnowszych gier na stoisku Koch Media Poland, wystawca razem z organizatorami targów przygotował szereg atrakcji na stoisku oraz scenie głównej, w tym spotkania z twórcami gier i konkursy. Firma Koch Media zadbała też oczywiście, aby stanowiska z grami były oznaczone zgodnie z klasyfikacją PEGI, a prezentowane na nich treści odpowiednie dla wieku odwiedzających.