Volkswagen T7 Multivan na zwiastunie, Volkswagen T7 Multivan

Volkswagen T7 Multivan na zwiastunie. Czego możemy oczekiwać w dniu premiery?

Chociaż dążenie do nowoczesnego zwraca nasz wzrok w stronę Volkswagena ID Buzz, to oddział Samochodów Użytkowych nie pozwala nam zapomnieć o tradycyjnym pomyśle na rodzinne wozidło. Stąd też Volkswagen T7 Multivan na zwiastunie, który po raz kolejny przekonuje nas co do wyjątkowości modelu.

Volkswagen T7 Multivan zadebiutuje już w połowie czerwca, a dziś na zaostrzenie apetytu dostaliśmy kilka grafik na czele z porównaniem tego, jak marka rozwijała ten model od 1950 roku. Wiemy, że ten nadchodzący model zacznie korzystać z platformy MQB, dzięki czemu będzie zupełnie odmienny względem poprzedników zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Gdyby tego było mało, zyska większy rozstaw osi, a nawet kół. Przełoży się to bezpośrednio na przestrzeń wewnętrzną.

Teraz w najnowocześniejszym wydaniu legendarnego wręcz pojazdu jego wygląd zmieni się zupełnie, sięgając po najnowsze wyróżniki nowych VW i charakterystyczne dla starych cechy. W kwestii inspiracji przeszłością mowa m.in. o linii wzdłuż profilu bocznym wyrwanym prosto z T3 i przednią szybą z T4. Nowe sprowadza się przede wszystkim do przednich świateł, które to obejmuje połączone ze sobą paskiem świetlnym reflektory LED, jak również obłe, nowoczesne wręcz kształty z pewną dozą elegancji. Samo oświetlenie T7 Multivan będzie jednak na swój sposób wyjątkowe pod kątem konstrukcji, co widać idealnie na poniższym zdjęciu.

Warto przypomnieć, że poprzedni zwiastun tego modelu pokazał światu zupełnie nowy system siedzeń, którymi będzie można łatwo manipulować, a w razie potrzeby wyjąć. Wszystko dzięki zastąpieniu stosowanej powszechnie kanapy w trzecim rzędzie bardziej praktycznymi, lżejszymi siedzeniami osadzonych na specjalnych prowadnicach.

To jednak nie koniec „siedzeniowych rewolucji”, bo z siedzeniami nowy Transporter będzie wręcz szalał. Będzie to bowiem pierwszy model w rodzinie, który będzie miał pojedyncze siedzenia z maksymalnie pięcioma ruchomymi i wyjmowanymi siedzeniami w drugim i trzecim rzędzie. Nie zabraknie w nim tradycyjnej już jednak od dawna możliwości ustawienia siedzeń tak, aby pasażerowie siedzieli twarzą w twarz.

Volkswagen T7 Multivan będzie dostępny z hybrydowym układem napędowym typu plug-in, co oznacza, że połączy w sobie silnik spalinowy i elektryczny o nieznanej specyfikacji. Co ciekawe, trafiając do sprzedaży jego wariant użytkowy nadal będzie korzystać z podstaw T6.1, jako że firma zdecydowała, że ten model nie przejdzie na nowe podstawy w najbliższej przyszłości.