
Kolorowa eksplozja z przełomu tysiącleci przeniesiona na matowy tył obudowy.
Za stronę wizualną urządzenia odpowiadał Emre Kayganaci, Jad Zock stworzył nowe elementy oprogramowania, a kampanię marketingową opracował Sushruta Sarkar. Estetyka tego wydania to świadomy powrót do czasów, gdy przezroczyste obudowy i fluorescencyjne kolory królowały w elektronice użytkowej. Emre Kayganaci postawił na matowe wykończenie oraz lekko przyciemnione szkło, które stanowi tło dla żywych barw w stylu retro. Przycisk Essential Key został podkreślony kolorystycznym akcentem, współgrającym z całością.
Spójność projektu widać także w warstwie oprogramowania. Jad Zock zaprojektował specjalny krój pisma dla wyświetlacza pracującego w trybie zawsze włączonym, której wygląd płynnie ewoluuje podczas odblokowywania telefonu. Nowe tapety bezpośrednio nawiązują do kolorów i form z tyłu obudowy, zacierając granicę między sprzętem a oprogramowaniem.
Czytaj też: Koniec beztroski w sieci. Australia wprowadza historyczny zakaz social mediów dla nastolatków poniżej 16 lat
Najbardziej zaskakującym elementem całego pakietu jest akcesorium od Team Reveland. Specjalnie zaprojektowane kości do gry, wykorzystujące charakterystyczną czcionkę marki mają wg Nothing stanoiwić symbol przypadku, zabawy i wspólnoty – wartości kluczowych dla społeczności marki. Aż się prosi wstawić tutaj cytat z „Wiedźmina” – „niebrzydka rzecz, ale czy ma jakieś zastosowanie praktyczne?”

Kampania „Made Together” autorstwa Sushruta Sarkara podkreśla ideę kolektywnego tworzenia. Dostęp do wersji Community Edition będzie jednak ograniczony – premiera online zaplanowana jest na 12 grudnia o 14:00 czasu środkowoeuropejskiego. Konieczna jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać zaproszenie do zakupu. Następnego dnia, 13 grudnia od 12:00, niewielka partia trafi do stacjonarnego sklepu Nothing w londyńskiej dzielnicy Soho. Biorąc pod uwagę błyskawiczną wyprzedaż poprzedniej edycji Community Edition, spodziewane są długie kolejki i raczej szybki brak towaru.