Ten cały spór o Flasha i HTML5 to tak na serio, jak dla mnie, to straszne mydlenie oczu. Żadna firma nie ma obowiązku wprowadzenia obsługi Flasha a Jobs wcale go nie odrzuca, bo “HTML5 jest lepszy”.
Pokazujemy, w jaki sposób sklepy internetowe zbierają informacje o klientach oraz jak spersonalizowana reklama funkcjonuje w globalnej Sieci.
Wyniki sprzedaży mówią same za siebie – przemysł gier wideo ma w nosie jakieś kryzysy ekonomiczne i prosperuje jak nigdy. Ważnym elementem są tu darmowe gry, które przyciągają “niedzielnych” graczy.
Zwyciężyły m.in. “Komórka” Stephena Kinga w interpretacji Zbigniewa Zapasiewicza, “Stuhrowie. Historie rodzinne” Jerzego Stuhra czytane przez… Jerzego, Macieja i Mariannę Stuhrów oraz “Wroniec” Jacka Dukaja”, któremu głosu użyczył Jan Peszek.
Desktopy są wciąż popularne, ale głównie w Polsce. Na świecie królują notebooki i konsole do gier. Czy to koniec majsterkowiczów? Oby nie…
Policjanci z Wrocławia w swojej ogólnopolskiej akcji zabezpieczyli łącznie 3 komputery stacjonarne, 7 komputerów przenośnych, 32 dyski twarde oraz około 1000 płyt.
Jak wynika z globalnego badania British Computer Society, technologia i gadżety potrafią uszczęśliwić ludzi – a kobiety nawet bardziej niż mężczyzn, wbrew popularnym stereotypom.
Nowe akcesoria i programy umożliwiają oglądanie trójwymiarowych filmów i zdjęć oraz zabawę grami 3D w domowym zaciszu. Kupując odpowiedni sprzęt (w całkiem rozsądnej cenie), uzyskamy efekty niemal jak w kinie. Prawdziwy obraz 3D można jednak uzyskać na komputerze, nie wydając ani grosza!
Apple nie chce zostać w tyle, jeśli chodzi o trend 3D, a wręcz uchodzić za symbol innowacji i na tym polu. Firma opatentowała interaktywne projekcje holograficzne, które nie wymagają okularów.
Adobe uruchomiło kampanię reklamową, w której wyraża swoje jak najbardziej pozytywne uczucia dla Apple’a, ale i bardzo negatywne dla braku wolności wyboru.
W samych tylko Stanach Zjednoczonych gracze wydali na swoją ulubioną formę rozrywki 25,3 miliarda dolarów. Jednak połowa tej kwoty to gry używane i cyfrowa dystrybucja.
Dziś premiera Steama rozrywkowej platformy e-handlowej w wersji na Mac OS X. Posiadacze Maka będą mogli zagrać we wszystkie gry oferowane przez platformę Valve. A wkrótce też posiadacze Linuksa.