| Lasy Podpoduszańskie oczarują nas głównie kolorystyką | ![]() |
Pierwsza polska gra edukacyjna wykorzystująca procesory Pentium z technologią MMX to ciekawostka godna zauważenia. Skierowana jest do kilkuletnich dzieci, które nie są obeznane z obsługą komputera – wszystkie czynności wykonuje się korzystając wyłącznie z myszki. Płyta z pewnością zachwyci każdego feerią barw. Kolejne plansze gry oczarują niezwykle wysmakowaną kolorystyką. Dzieci nauczą się liczyć, rozróżniać i nazywać kolory, może nawet uda im się zapamiętać któryś z wierszyków, co zdolniejsze zanucą trudne, mało melodyjne piosenki. Ogromny plus Lasów Podpoduszańskich to możliwość poznania całej krainy. Niemożność rozwiązania zagadki czy wypełnienia jakiegoś nakazu nie powoduje bowiem konieczności zakończenia zabawy.
| w skrócie | |
| Liczba CD: 1 | |
| Język: polski | |
| Wymagania: Pentium MMX, Windows 95, karta HighColor, DirectX oraz RDX, 38 MB na dysku | |
| feeria barw | |
| niemożność realizacji zadań nie oznacza zakończenia gry | |
| sepleniący Kubuś | |
| nieczytelny interfejs | |
| niedopracowana animacja | |
| wysoka cena | |
| Producent: Optimus Nexus Gdańsk, tel./faks: (058) 56 85 94, e-mail: [email protected], http://www.nexus.optimus.com.pl/ | |
| Cena: 129 zł | |
Dla większości przygody przeżywane wspólnie z Krzysiem i Kubusiem mogą jednak okazać się frustrujące. Płyta nie pomoże w ukształtowaniu dobrego smaku, nie nauczy pięknego języka. Jeżeli mamy dziecko, które łatwo ulega różnorakim wpływom – nie należy pod żadnym pozorem pokazywać mu tej płyty! Kubuś, wspomniany już jeden z głównych bohaterów, potwornie sepleni! To chyba średnio udany i dość niebezpieczny pomysł.
