Tajemnicza Wyspa Wujka Alberta |
Wymagania: Windows 9x/Me/NT/2000/XP, ok. 30 MB na dysku |
+ oryginalność + nauka myślenia, a nie szkolnej wiedzy – niska rozdzielczość |
Cena: 79 zł www.techland.pl |
Zasadniczą różnicę w stosunku do poprzedniej części stanowi to, że Tajemnicza Wyspa instaluje się i uruchamia bez problemów. Zasady zabawy pozostają natomiast takie same. Niby-książka pełna zagadek, maszynerii, przedmiotów i zwierząt angażuje pomysłowość, myślenie zarówno logiczne, jak i niekonwencjonalne, zachęca do eksperymentowania. Użytkownik znajduje na stronach albumu przeróżne przedmioty i żyjątka, które może sobie odłożyć na bok do użycia na innych stronach, zrobić im zdjęcie, nagrać dźwięki, jakie wydają, i ciągle przemyśliwać, jaki też użytek da się z nich zrobić. Może też skomponować z nich strony swojego własnego albumu, a następnie je wydrukować. Rozwikłanie wszystkich zagadek przewidzianych przez wujka-oryginała zapewni dzieciom lubiącym łamigłówki rozrywkę na wiele wieczorów. Gdyby zadanie okazało się za trudne, znajdowane na stronach notatki wujka oraz skonstruowany przez niego mechaniczny pomocnik służą dyskretnymi podpowiedziami. Tajemniczy, fascynujący świat tropikalnej wyspy czeka na dociekliwego odkrywcę.