Francuska wyspa

Malownicza postać wujka Alberta, znana już z jego Magicznego Albumu ($(LC64589:Test programu Magiczny Album Wujka Alberta)$), teraz powraca jako rozbitek na bezludnej wyspie. W przeciwieństwie do obdartusów zajmujących się tylko czekaniem na przypadkowy okręt rozbitek Albert dysponuje różnorodnymi urządzeniami, ponadprzeciętną pomysłowością i zacięciem naukowym. Podczas swego kilkuletniego pobytu na wyspie dogłębnie ją poznał, a wyniki swych badań uwiecznił w albumie, który jednak… trochę się podniszczył. Zadaniem siostrzeńca, w którego wciela się użytkownik programu, będzie wirtualna podróż śladami wujka – pozwoli ona rozwikłać wszystkie zagadki tajemniczego, tropikalnego lądu i uzupełnić brakujące elementy albumu.

Tajemnicza Wyspa Wujka Alberta
Wymagania: Windows 9x/Me/NT/2000/XP, ok. 30 MB na dysku
+ oryginalność
+ nauka myślenia, a nie szkolnej wiedzy
– niska rozdzielczość
Cena: 79 zł
www.techland.pl

Zasadniczą różnicę w stosunku do poprzedniej części stanowi to, że Tajemnicza Wyspa instaluje się i uruchamia bez problemów. Zasady zabawy pozostają natomiast takie same. Niby-książka pełna zagadek, maszynerii, przedmiotów i zwierząt angażuje pomysłowość, myślenie zarówno logiczne, jak i niekonwencjonalne, zachęca do eksperymentowania. Użytkownik znajduje na stronach albumu przeróżne przedmioty i żyjątka, które może sobie odłożyć na bok do użycia na innych stronach, zrobić im zdjęcie, nagrać dźwięki, jakie wydają, i ciągle przemyśliwać, jaki też użytek da się z nich zrobić. Może też skomponować z nich strony swojego własnego albumu, a następnie je wydrukować. Rozwikłanie wszystkich zagadek przewidzianych przez wujka-oryginała zapewni dzieciom lubiącym łamigłówki rozrywkę na wiele wieczorów. Gdyby zadanie okazało się za trudne, znajdowane na stronach notatki wujka oraz skonstruowany przez niego mechaniczny pomocnik służą dyskretnymi podpowiedziami. Tajemniczy, fascynujący świat tropikalnej wyspy czeka na dociekliwego odkrywcę.

Więcej:bezcatnews