Gra Tomb Raider Underworld

Poprzednie części przygód Lary Croft stały na różnym poziomie. Często tytuł ratowała jedynie sława serii i główna bohaterka. W przypadku najnowszej odsłony ostatnim słowem, którego użyłbym, by opisać grę, jest "wtórność".

Zaraz po uruchomieniu Underworld miałem wrażenie, że wszystko, co się dzieje na ekranie, jest bardzo znajome: liniowość fabuły, elementy akrobatyczne, sterowanie i sama Lara. Ta ostatnia jednak znacznie wyszczuplała. Nogi, sylwetka wyglądają, jakby bohaterka miała anoreksję. W efekcie główne walory postaci jeszcze bardziej cieszą oczy.

Jeśli chodzi o ekwilibrystykę, znacznie podniesiono poprzeczkę. Dzieje się tak dzięki rozbudowanemu systemowi ruchów, jakie może wykonać pani archeolog. Praktycznie nie ma powierzchni, na której miałaby ona kłopot z poruszaniem się. Dodatkowym atutem jest możliwość interakcji z otoczeniem. Przerzucanie obiektów, zestrzeliwanie ich bądź przeciąganie za pomocą liny otwiera sporo możliwości podczas pokonywania kolejnych poziomów. Podobnie jest z walką z przeciwnikami. Można ich anihilować za pomocą zestawu broni, ale także pokonać w walce wręcz, w trakcie której Lara wykonuje przepiękne przewroty i pady.

Jeśli dodamy do tego doskonałą oprawę graficzną i dźwiękową oraz wciągającą fabułę, nie pozostaje nic innego jak stwierdzić, że w rękach mamy przebój.

Dostawca: www.cenega.pl Cena:

100 PLN (PC)

System:

Windows XP/Vista, PS3, Xbox 360

Język:

angielski

PODSUMOWANIE:

Lara Croft powróciła w doskonałej formie. Tak dobra nie była od czasu narodzin.

ALTERNATYWA:

Mirror’s Edge, Prince of Persia, Too Human

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.