To po prostu może się zdarzyć: w trakcie wymiany baterii klapka od myszy spada na ziemię. Odwracamy się, rozdeptując tę małą, ale istotną część. Mamy problem, gdy – tak jak w tym przypadku – w związku z uszkodzeniem bądź zgubieniem małej części wartej kilka groszy stajemy przed koniecznością wyrzucenia drogiej myszy czy klawiatury. Właściciele produktów firmy Logitech mają szczęście: producent oferuje własny serwis części zamiennych. Trzeba jednak przyznać, że Logitech nieźle ukrył usługę w zakamarkach swojej strony domowej. Ale możemy wykorzystać skrót: na stronie internetowej Logitech (www.logitech.com) klikamy znajdujący się w sekcji »Centrum wsparcia« odnośnik »Pomoc i FAQ«. Na nowo otwartej stronie w polu »Wyszukaj według słowa kluczowego« wpisujemy »8643« bądź »części wymienne«. Teraz otwieramy odnaleziony artykuł, w którym między innymi zostały zawarte informacje dotyczące dostępnych oraz niedostępnych części zapasowych. Mniej więcej pośrodku artykułu znajdziemy odnośnik do formularza pocztowego, za pośrednictwem którego złożymy zamówienie.
Łatwe zamawianie części zamiennych do drogich urządzeń Logitech
03.06.2009|Przeczytasz w 1 minutę
