Microsoft „kopiuje” sklepy Apple’a

W weekend Microsoft otworzył swój drugi detaliczny sklep, w Mission Viejo. Szczęśliwcy, którym udało się już go odwiedzić są zgodni - to niezbyt udana kopia sklepów Apple'a.

Właśnie został otwarty drugi detaliczny sklep firmy Microsoft – po mieście Scottsdale w stanie Arizona, przyszła pora na Mission Viejo, w Kalifornii. I tutaj również sklep giganta z Redmond, podobnie jak w przypadku Scottsdale, do złudzenia przypomina placówki handlowe Apple’a – jak dowiadujemy się z serwisu ifoAppleStore.

Łagodnych podobieństw jest wiele – ogólny wystrój wnętrza, szyba wystawowa, oświetlenie, podłoga czy wystawy produktów. Więcej jest „nadzwyczajnych” – identyfikatory i paski pracowników, podajniki torebek i drukarki paragonów pod stołami, licznik odwiedzin i jego konfiguracja, wykorzystanie mobilnych komputerów jako terminali kart płatniczych, stolik dla dzieci, a także sposób instruktażu, osobiści asystenci (personal shoppers) oraz rozszerzona gwarancja. Te wszystkie rzeczy są u Microsoftu i Apple’a niemal jak dwie krople wody.

Zobacz, jak wygląda Microsoft Store

Chociaż wierni zwolennicy Apple’a będą dyskredytować Microsoft za „kopiowanie” architektury i pomysłów firmy z Cupertino, to bardziej neutralni uważają, że to dobry krok giganta z Redmond, aby korzystać z doświadczenia swojego największego rywala.

Film z otwarcia drugiego sklepu detalicznego Microsoftu w Mission Viejo znajdziecie tutaj.

0
Źródło: ifoAppleStore
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.