Nowe chowańce w dodatku do gry Rappelz

W momencie, gdy historia powtarza się, a mrok pokrywa terytorium Rappelz, losy świata spoczywają w rękach graczy, którzy są na tyle śmiali, by stawić czoła odrodzonej Czarownicy.

Rappelz, bezpłatna gra fantasy MMORPG, posiadająca już ponad 3 miliony użytkowników na świecie, wkroczy w nową erę wraz ze wprowadzeniem nowego trybu rozgrywki PvP oraz trzech nowych, chowańców. Wszystko to będzie dostępne w nowym rozszerzeniu „Odrodzenie”, którego europejska premiera odbędzie się pod koniec lutego.

Nadszedł czas, aby przedstawić graczom chowańce, które będą im towarzyszyć w nowym rozszerzeniu oraz nowej strefie PvP, umożliwiającej odbywanie pojedynków z 64 przeciwnikami w tym samym czasie.

Biały Jednorożec,

legendarna, magiczna bestia może uleczyć wszelkie, nawet te śmiertelne rany. Potrafi także chwilowo oślepić przeciwnika za pomocą swoich zdolność magicznych. Jest marzeniem wielu śmiałych graczy, ponieważ cechuje się wyjątkową lojalnością. Jednorożec jest gotowy wesprzeć potęgę swojego pana i poświęcając swoje własne umiejętności, Biały Jednorożec potrafi również wskrzesić zabitego w walce właściciela. Zaawansowani gracze, którzy zdobędą serce bestii, będą mogli na niej jeździć. Biały Jednorożec, w trakcie trwania gry będzie ewoluował do postaci Śnieżnego Jednorożca i Białego Jednorożca.

Mroczny Jednorożec,

którego ciało było niegdyś nieskazitelnie białe, przybrało teraz kolor ciemnej czerwieni, rozświetlanej przeklętymi płomieniami. Pomimo przerażającego wyglądu, bestię cechuje dobroć i czyste serce. Mroczny Jednorożec zapewni ochronę przez destrukcyjnymi atakami mrocznych sił Wiedźmy. Przebijając przeciwnika swym rogiem, spowoduje wewnętrzne krwawienie i śmierć przeciwnika. Na jego grzbiecie zaawansowani gracze będą mogli sprawnie się przemieszczać. Bestia będzie ewoluować do postaci Hebanowego Jednorożca, oraz Gorejącego Jednorożca.

Mistyczny Dżin

to potężny demon, mistrz magii i zwinności, powstały z mocy pustyni Ceriu. Raz złapany i uwięziony, będzie lojalny swemu panu podczas wszystkich przygód. Posiadając umiejętność rządzenia wiatrem, potrafi powstrzymać i obezwładnić przeciwników. Jego kolejnymi wcieleniami są Potężny Ifrit oraz Karin.

Jeden z najbardziej oczekiwanych atutów rozszerzenia „Odrodzenie” to rozgrywka „Deathmatch”. Tryb ten pozwala graczom na walkę z przeciwnikami na tym samym, jak i wyższym poziomie. Do strefy „Deathmatch” można wkroczyć w dowolnym momencie, aby stoczyć emocjonujące walki. Co ważne, nie trzeba obawiać się śmierci, gdyż wszyscy gracze mają możliwość „odrodzenia się”.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.