Nowa reklama Microsoftu namawia do sextingu?

Microsoft dzisiaj musi zmierzyć się nie tylko z oskarżeniami organizacji NLC o złe traktowanie pracowników w jednej z fabryk w Chinach, ale również z dwuznacznością nowej reklamy, promującej niedawno debiutujące telefony Microsoft Kin One i Two. Otóż w owej reklamie, telefony Microsoftu, które mają być skierowane przede wszystkim do młodzieży lubującej się w serwisach społecznościowych, wykorzystywane są do przesyłania nagich zdjęć poprzez mmsy – czyli do tzw. zjawiska sextingu. Serwis Consumer Reports oskarża więc firmę z Redmond o “zachowania zbyt bliskie do zachęcania do sextingu”.
Nowe telefony Microsoft reklamowane są przez niezbyt fortunny filmik
Nowe telefony Microsoft reklamowane są przez niezbyt fortunny filmik

Co prawda reklamowy filmik jest nieco dziwny i można się nad nim chwilę zastanowić, czy rzeczywiście Microsoft trafił w sedno, ale prawo nie zostało złamane. Młody mężczyzna po prostu, wkłada telefon pod koszulkę i robi zdjęcie swojej klatki piersiowej, a następnie wysyła zdjęcie koleżance.

Może inaczej byśmy na to spojrzeli, gdyby bohaterką filmiku była młoda dziewczyna bez biustonosza… Microsoft na szczęście tak daleko się nie posunął, a powszechnie uznaje się, że klatka piersiowa mężczyzn nie jest elementem o zabarwieniu erotycznym.