Tymczasem redakcja portalu Boy Genius Report dotarła do wytycznych, jakie Apple przekazało swoim pracownikom obsługi technicznej, do których powinni się stosować podczas zgłaszania reklamacji.
- Pamiętaj, że ton głosu jest bardzo ważny w przekazywaniu informacji
 - Wydajność bezprzewodowa iPhone’a 4 jest najlepsza ze wszystkich naszych produktów kiedykolwiek. Nasze testy dowodzą, że wydajność jego anteny jest lepsza, niż w iPhone’ie 3GS
 - Chwytanie większości telefonów komórkowych w określonych miejscach pogarsza odbiór sygnału. Jest to prawdą w przypadku iPhone’a 4, iPhone’a 3GS i wielu innych komórek, które testowaliśmy. To normalne w świecie telefonów komórkowych
 - Jeżeli masz problemy z iPhone’em 3GS, unikaj dotykania lewego dolnego rogu ręką
 - Jeżeli masz problemy z iPhone’em 4, unikaj dotykania czarnego paska w lewym dolnym rogu
 - Wykorzystanie futerału lub obudowy z plastiku lub gumy pomoże uniknąć dotykania tych miejsc a zatem zwiększy wydajność bezprzewodową telefonu
 - Nie przyjmujcie telefonów na gwarancje. Używajcie powyższych argumentów w razie wątpliwości klienta
 - Nie zapomnijcie, że wciąż musicie się dowiedzieć co jest problemem. Jeżeli telefon gubi sygnał leżąc niedotykany na stole, nie jest to wina złego trzymania
 - Przyjmijcie problem tylko jeśli spełnione są warunki punktu trzeciego i tylko jeśli nie możecie tego naprawić od ręki
 - Nie rozdajemy darmowych futerałów ani obudów – nie obiecujcie tego klientom
 
Aktualizacja: Pozew zbiorowy w sprawie iPhone’a 4 już w sądzie, Apple na razie nie komentuje
