Samsung nabija się z fanboy’ów Apple’a

Najnowsza seria spotów reklamowych Samsunga nabija się z wiernych wyznawców Apple’a. Pierwszy spot pokazuje kolejkę ludzi, którzy ustawiają się pod sklepem, który bardzo przypomina Apple Store. Ludzie czekają w niej od paru godzin, nie mogąc się doczekać ich ulubionego, najnowszego telefonu.
Samsung nabija się z fanboy’ów Apple’a
Kolejka przed 'Apple Store'

Kolejka przed ‘Apple Store’

Oczywiście, nikt go z nazwy nie wymienia, ale łatwo się domyślić z rozmów, że chodzi o iPhone’a 4S. Jedna osoba zastanawia się, po czym jej znajomi poznają, że kupiła nowy telefon, skoro “wygląda tak samo jak poprzedni”. Inna czyta na smartfonie blogi i martwi się tym, że piszą, że “są problemy z baterią”. Aluzje są bardzo czytelne.

W pewnym momencie kolejkowicze zwracają uwagę na mijających ich ludzi. Wszyscy posiadają… tak, zgadliście, Samsunga Galaxy S II, który “wygląda i działa fenomenalnie”. Fani Apple’a jednak nie dają się przekonać. –

Nie mógłbym nigdy mieć Samsunga, jestem kreatywny — podsumowuje jeden z hipsterów z kolejki. Urocza satyra. Zobaczcie sami: