BlackBerry OS 10 “nie ma szans w starciu z konkurencją” [AKTUALIZACJA]

Podczas spotkania z inwestorami, CEO RIM, Mike Lazaridis, stwierdził, że opóźnienie wynika z długiego czasu oczekiwania na wyprodukowanie procesorów, które wprowadziłyby BlackBerry w dwurdzeniowy świat i sieci LTE. Według informacji redakcji BGR, których nie jesteśmy w stanie potwierdzić, Lazaridis kłamał. RIM stara się kupić sobie więcej czasu, by móc dopracować system, który w obecnej formie nie ma szans w starciu z konkurencją.
Mike Lazaridis, CEO RIM-a, z PlayBookiem w ręku (źródło: James Martin/CNET)
Mike Lazaridis, CEO RIM-a, z PlayBookiem w ręku (źródło: James Martin/CNET)
Mike Lazaridis

Mike Lazaridis

Według źródła BGR, system ten jest tak kiepski, że stareńki BlackBerry 8700 ma dużo lepszego klienta pocztowego i organizer, niż BlackBerry OS 10.

Raz jeszcze przypominamy, że informacja ta nie pochodzi od nas, a od portalu BGR, który jak dotąd publikował rzetelne informacje.

Otrzymaliśmy oficjalne oświadczenie RIM dotyczące wiadomości z BGR – możecie je przeczytać poniżej:

“Firma RIM podjęła strategiczną decyzję o wprowadzeniu na rynek urządzeń na platformie BlackBerry 10 o nowej architekturze procesorów dwurdzeniowych, przystosowanych do sieci LTE. Jak wyjaśniliśmy podczas telekonferencji dotyczącej wyników finansowych, na termin wprowadzenia na rynek urządzeń BlackBerry 10 znaczący wpływ, oprócz różnych innych czynników, mają daleko idące konsekwencje techniczne tej decyzji. Anonimowe opinie sugerujące inne przyczyny są błędne i nie mają oparcia w faktach. Jak już wyjaśnialiśmy, a Mike Lazaridis powtórzył to podczas telekonferencji, urządzenia BlackBerry 10 zostaną wprowadzone na rynek, gdy będą w pełni gotowe. Jesteśmy też przekonani, że nowa architektura procesorów umożliwi korzystanie z funkcji światowej klasy, których oczekują nasi klienci. Wszelkie opinie, jakoby było inaczej, są po prostu nieprawdziwe. Cieszymy się z zainteresowania, jakie budzi nasza przyszła platforma, i będziemy kontynuować prace nad jak najszybszym jej udostępnieniem. Jednocześnie bardzo cieszy nas powodzenie wprowadzonych niedawno na rynek smartfonów BlackBerry 7 i jesteśmy przekonani, że stanowią one bardzo atrakcyjną propozycję dla zarówno nowych klientów, jak i niemal 75 milionów dotychczasowych użytkowników BlackBerry na całym świecie.”