Czym jest Office 365?

Czym jest Office 365?

Office 365 jest zbiorem aplikacji biurowych i narzędzi do współpracy, znanych nam doskonale z pakietu Office, które zostały przeniesione do chmury. To oznacza, że użytkownik ma dostęp do swojej poczty i swoich dokumentów i kalendarzy z dowolnego miejsca, przy wykorzystaniu dowolnego komputera. W każdym momencie ma też możliwość zorganizowania konferencji internetowej. Narzędzi używa się na zasadzie elastycznie subskrybowanej usługi, co daje nabywcy możliwość dostosowania planu taryfowego do własnych potrzeb.

Narzędzia wchodzące w skład Office 365 to:

Office Professional Plus – najnowsze wersje programów pakietu Office, wspierane przez pozostałe usługi Office 365 dostępne w chmurze.

Office Web Apps – odpowiedniki doskonale znanych nam programów Word, Excel, PowerPoint i OneNote, które dają możliwość przeglądania i edytowania dokumentów bezpośrednio w przeglądarce internetowej.

Exchange Online – bezpieczna i niezawodna obsługa poczty e-mail, kalendarza i kontaktów w firmie. Usługa pozwala na korzystanie z zapasowych serwerów, rozmieszczonych w różnych lokalizacjach, zapewniając przy tym ochronę przed wirusami i spamem, a także wsparcie techniczne IT. Zobacz przewodnik po Microsoft Exchange Online.

SharePoint Online – usługa pozwalająca na zsynchronizowanie pracy wielu zespołów i ich pracę w czasie rzeczywistym, poprzez udostępnianie informacji i dokumentów jej użytkownikom. Zobacz przewodnik po Microsoft SharePoint Online.

Lync Online – narzędzie pozwalające na komunikowanie się w środowisku chmury, wliczając w to konferencje audio i wideo, krótkie wiadomości tekstowe i konferencje internetowe. Zobacz przewodnik po Microsoft Lync Online.

Office 365 skierowany jest do indywidualnych specjalistów, małych i średnich przedsiębiorstw, a także placówek edukacyjnych.