Badanie przeprowadzone przez Kaspersky Lab oraz ITU ujawnia nową zaawansowane cyberzagrożenie

Symantec współtwórcą… serialu

Norton dba o autentyczność i dokładność scenariusza dzięki dostarczaniu informacji o cyberprzestępczości.

Może być ciekawie...

Może być ciekawie…

Anthony E. Zuiker, twórca serii CSI, wraz ze swoją firmą produkcyjną Dare to Pass oraz Yahoo! Inc., poinformowali o oficjalnym rozpoczęciu castingu i produkcji długo oczekiwanego projektu „Cybergeddon” —serialu opowiadającego o rosnących zagrożeniach związanych z cyberprzestępczością. Scenariusz napisał Miles Chapman („The Tomb”), a jego producenci to Anthony E. Zuiker, Matthew Weinberg — prezes Dare to Pass, oraz Bill O’Dowd — dyrektor generalny Dolphin Digital Studios. Zuiker zaangażował w ten projekt firmę Symantec, producenta oprogramowania Norton, aby wykorzystać jej wiedzę w zakresie technologii i bezpieczeństwa do pomocy w tworzeniu fabuły serialu. Dolphin Digital Media, prężnie rozwijająca się firma z sektora finansów i dystrybucji, wsparła projekt w ramach transakcji negocjowanej i przygotowanej przez Creative Artists Agency (CAA).

„Cybergeddon stanowi kolejne ogniwo w ewolucji serialu kryminalnego” — powiedział twórca serialu, Anthony E. Zuiker. „Dzięki niezwykle cennej współpracy z marką Norton oraz przyszłościowej wizji Dolphin Entertainment, „Cybergeddon” będzie dystrybuowany online poprzez Yahoo!. Zamiast premiery na wielkim ekranie w 5000 kin, „Cybergeddon” może mieć premierę na 50 mln komputerów na całym świecie w tym samym czasie. Ten globalny model dystrybucji to przyszłość opowiadania historii na zupełnie nową skalę”.

Dzięki dystrybucji na Yahoo! „Cybergeddon” ma dostarczyć widzom na całym świecie intensywne wrażenia obejmujące wciągające historie, media społecznościowe oraz gry. Yahoo! podnosi poprzeczkę w dziedzinie najlepszych w swojej klasie oryginalnych programów wideo, zajmując się dystrybucją 21 z 25 najczęściej oglądanych internetowych seriali (dane comScore, USA) i docierając do 61 milionów widzów miesięcznie (dane comScore, USA), którzy korzystają z Yahoo! w celu oglądania filmów. Yahoo! ma również niezrównane możliwości promocji treści wideo, ponieważ dociera do 700 mln użytkowników na całym świecie. Firma uczyniła znaczny krok naprzód w tworzeniu własnych programów dzięki współpracy ze światowej klasy twórcami. „Electric City” to pierwszy tego rodzaju serial, zapowiedziany na początku tego roku, a ostatnio wprowadzono też nowy serial komediowy.

„Cieszymy się z tego, że mamy możliwość podzielenia się z widzami koncepcją taką jak „Cybergeddon”. Anthony jest jednym z najbardziej twórczych i odnoszących sukcesy artystów w Hollywood, a nie ma lepszego miejsca dla „Cybergeddonu” niż Yahoo!” — powiedziała Erin McPherson, wiceprezes i dyrektor działu wideo w Yahoo!. „Wspólnie mamy możliwość pokazania tego wyjątkowego i innowacyjnego serialu naszym widzom oraz dokonania tego we wciągający sposób, który sprawi, że „Cybergeddon” naprawdę do nich przemówi”.

Dzięki dalekowzroczności i doświadczeniu w produkcji znakomitych treści cyfrowych Dolphin Digital Studios wydaje się idealnym partnerem do przedstawienia serialu „Cybergeddon” widzom na całym świecie.

„Innowacje wprowadzone przez HBO w dziedzinie telewizji oraz przez usługę VOD Netflix sprawiły, że firmy te w swoim czasie były pionierami” — powiedział Bill O’Dowd, dyrektor generalny Dolphin Digital Studios. „Dzięki połączeniu sił wizjonerów takich jak Anthony, Yahoo!, Dolphin, CAA i Norton można się spodziewać, że „Cybergeddon” będzie stanowić kolejny przełom w dziedzinie korzystania z rozrywki na całym świecie i za pośrednictwem wielu platform”.

W ciągu całego procesu twórczego Zuiker korzystał z pomocy firmy Symantec, producenta oprogramowania Norton, oraz jej ekspertów, którzy dostarczali inspiracji i wskazówek dotyczących technicznych aspektów cyberprzestępczości, takich jak śledztwa i wnoszenie oskarżenia w takich sprawach, a także udzielali praktycznych informacji na temat tego, jak można się chronić przed cyfrowymi zagrożeniami.

„Oglądając seriale, ludzie również się uczą, a nasza współpraca z Anthonym Zuikerem podczas produkcji „Cybergeddonu” pozwala nam dotrzeć do nowych odbiorców w zupełnie nowy sposób” — powiedziała Sally Jenkins, wiceprezes ds. globalnego marketingu dla klientów indywidualnych w firmie Symantec. „Poprzez rozrywkę i ciekawą akcję „Cybergeddon” rzuci światło na poważne sprawy, pokazując, w jaki sposób coraz szersze korzystanie z Internetu może nas narazić na cyberprzestępstwa, naruszenie prywatności oraz kradzieże”.

Więcej informacji znajduje się na stronie serialu „Cybergeddon” na Facebooku oraz na stronie @cybergeddon na portalu Twitter.