Jak dojechać na Euro? Targeo.pl idzie kierowcom na ratunek.

Jeszcze przed rozpoczęciem turnieju wiele głównych ulic w miastach organizujących mecze będzie zamkniętych. Utrudnień w ruchu mogą się również spodziewać mieszkańcy osiedli znajdujących się w pobliżu stadionów i Stref Kibica. Zmiany w sieci dróg krajowych i międzynarodowych są na tyle duże, że większość posiadanych przez nas atlasów samochodowych jest już bezużyteczna. W okresie przygotowań do mistrzostw w Targeo.pl i AutoMapie dodano łącznie ponad 1000 km dróg ekspresowych i autostrad, z których znaczna część została już oddana do ruchu, a inne będą oddawane w najbliższych dniach lub wkrótce po EURO. Zmiany w organizacji ruchu oraz trasy rekomendowane można na bieżąco sprawdzać na mapach Targeo.pl, które zostały opublikowane także na stronach GDDKiA, w oficjalnym serwisie dla kibiców PolishGuide2012.pl oraz w serwisie dla smartfonów mTraffic.pl.
Jak dojechać na Euro? Targeo.pl idzie kierowcom na ratunek.
Targeo.pl

Targeo.pl

Przed otwarciem EURO 2012 mamy prawdziwy sprint otwierania nowych odcinków dróg. Oddawane są one do użytku zaraz po spełnieniu wszystkich warunków technicznych.

Dzięki danym z systemu Targeo/AutoMapa Traffic mamy dokładne informacje kiedy na nowym odcinku drogi pojawia się ruch pojazdów i możemy natychmiast udostępniać ten odcinek na naszych mapach, często jeszcze przed oficjalnym komunikatem dla mediów — podkreśla Rafał Mikołajczak, prezes firmy Indigo, prowadzącej serwis Targeo.pl

Najważniejsze zmiany, które pojawiły się na mapach Targeo.pl i AutoMapa w ostatnich dniach to otwarcie odcinka Pyrzowice-Zabrze na autostradzie A1, otwarcie odcinka Stryków-Nieborów na A2 oraz uruchomienie wschodniej i zachodniej obwodnicy Poznania.

Na EURO nie pojedziemy autostradą A4 z Krakowa do Przemyśla, ale są duże szanse na otwarcie A2 na odcinku Nieborów-Grodzisk Mazowiecki, włączając w to odcinek przejęty przez nowego wykonawcę po chińskiej firmie Covec.

Więcej:mapytargeo